Thor. Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Mange gode forslag her Keep 'em rolling. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 La til noen, men vil du ha rolig musikk eller rask musikk? Slappe av eller actionspill musikk? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Egentlig litt av alt. Er ikke min musikksmak som skal bestemme hva en gruppe personer skal høre på Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lage en liste for rolig og en for rask hard/techno musikk? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Gjort: http://open.spotify.com/user/thor89/playli...JU1HxdTTw2DNdVy Flyttet de som passet dit. har jo litt hard techno nå. Hva med musikk man kan kjøre på med når folkene sovner? De må jo selv om mange er i mot, få sove under arrangementet og da synes jeg det passer bedre å spille easy enn å bråke på med korn, prodigy etc.. Alle postene tidligere er notert. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Da kan du jo spille Porcupine Tree. Forholdsvis rolig. Endret 8. juni 2009 av Osecia Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 La til all musikken fra spillelisten min, sikkert en del som ikke passer, og som er i feil kategori. Men det er mest gode sanger. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for listene Jeg hører mest på hardcore og hardstyle/techno-ish musikk på LAN. Som privatperson går det mest i Pink Floyd, Jethro Tull og slikt. Gjerne litt Black metal, klassisk, o.l Så det varierer. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Litt metal er jo kos da. Black Sabbath - Heaven And Hell Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Iron Man Black Sabbath - War Pigs Dio - Holy Diver Dio - Caught In The Middle Rainbow - Man On The Silver Mountain Iron Maiden - Where Eagles Dare Iron Maiden - Revelations Iron Maiden - Dance Of Death Iron Maiden - The Trooper Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Iron Maiden - Number Of The Beast AC/DC faller sikkert i smak det og, men jeg liker det ikke noe særlig så kan ikke anbefale noen spesielle låter, men You shook me all night long og Thunderstruck er vel noen populære låter. Buckethead er ganske stilig og Vet ikke hvor mye metal dere tåler, men hvis dere har lyst på litt mer så er Death's Scream Bloody Gore et dritrått album Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Basshunter - Boten Anna Basshunter - DotA Basshunter - Angel in the night Groove Coverage - Moonlight shadow Special D - Come with me Special D - You Scooter - Nessaja Dj Ozi - Bad day remix Bailando (Club mix) Lacuna - Celebrate the summer Baracuda - Ladida BMP - Paradise Akon - Smack that(Stian K remix) Im raving 2007(Tunestylers remix) .. og generelt alt av remixer, spesielt av sanger folk har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå