Gjest Guest_Jente_* Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jente på 25 betatt av gutt på 29. Gutten kjenner meg ikke så veldig godt, møttes hos felles venner et par ganger, fått et godt intrykk. 3 uker siden var jeg på fylla og fikk den geniale ideen at jeg skulle ringe han og utrykke hva jeg synes. Begynte først med at jeg ville gjerne møte han på byen fordi jeg gjerne ville snakke litt med han.. Gutten sier at han synes dette var hyggelig, men at det ikke passet. Desverre gir jeg meg ikke her og sender enda en sms der jeg sier at jeg gjerne kan komme til han og prate. Han svarer og slikt, jeg husker ikke hva, men fylleangsten min taler om en særdeles usjarmerende jente. Og dette må ha vært sent på kvelden. Før 01:00 , men alikevel rimelig sent å plage nærmest ukjente folk :s Hvordan hadde dere gutter reagert på en slik oppførsel? jeg kan legge til at jeg verken har kontaktet han før dette eller etter denne episoden. Men er litt redd for å bli oppfattet som , vel, gal. Han virker sjenert men regner med han ikke er interessert, siden jeg ikke har hørt noe fra han.. Men vil helst ha en ok forhold til han pga felles kjente. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Slapp av, det går bra. Fylla er fylla og jeg dømmmer iallfall ingen utifra hva de har gjort når de har vært fulle. Grunnen til at jeg har den forståelsen er vel at jeg blir temmelig gal i fylla selv Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 takk for oppmuntringen Grunnen til at jeg nok ble så selvsikkert og nærmest inviterte meg selv er at han har virket interessert de gangene jeg har sett han. Han har sett mye på meg... I tilegg til å varte meg litt opp da. Men ikke godt å si.. Uansett er det vel ikke sjarmerende med stupfulle damer så.. hihi. Har lagt den ballen død kan man si Burde vel kanskje sagt unnskyld for min oppførsel, men følte det ble feil å sende en sms eller ringe etter det her da Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror ikke jeg ville ringt å sagt unnskyld. Da lager du bare enda mere bråk. Du får heller finne ut hvordan situasjon er mellom dere neste gang du møter han, det går nok bra skal du se Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Unnskyld han bare neste gang dere møtes da Han tilgir sikkert, fylla har skylda Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Unnskyld han bare neste gang dere møtes da Han tilgir sikkert, fylla har skylda Men hvem har skylden for fylla? Alvorlig talt, jeg tror du tenker for mye. Han glemte mest sannsynlig at du ringte minutter etterpå. Edit: Og derfor er det bare mas å ringe igjen for og si unnskyld. Endret 7. juni 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, det tenkte igrunn jeg og. Jeg kunne jo fortsatt og ringt utover natta, gal som jeg var , heldigvis gjorde jeg ikke det men. Mye bra planer i fylla, godt jeg ikke er alene om det:D Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg har hørt at det er det jenter gjør (overanalysere) :!: Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tror i beste fall det kan har vært positivt at du ringte. Er vell allmenn kunnskap at i fylla gjør man ting en ikke tørr gjøre edru =) Kanskje han tolker det på positiv måte at du ringte =) Lenke til kommentar
holar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvorfor ikke ta kontakt med han da - når du er edru? Fylletelefoner er stort sett uinterssante. Du er full, han gir f*** pga det. Men hvis du ringer når du er edru, tar iniativet til en date.. Da kan ting skje. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jada, og jeg kan forstå at det er usjarmerende når det ringer en i overkant full dame og virker temmelig så selvsikkert (hvem faen tror du at du er liksom..) Så får sjekke når man møtes igjen, tror uansett jeg skal vente ta kontakt med han nå på en stund.. Så går det litt tid imellom Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spør deg selv: hvordan ville DU ha reagert? Jeg for min del ville ikke sett på det som em positiv ting. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spør deg selv: hvordan ville DU ha reagert? Jeg for min del ville ikke sett på det som em positiv ting. Virkelig? Jeg ville sett på det som positivt. 1. Hun liker meg 2. Hun er sjenert, og jeg liker sjenerte jenter Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spør deg selv: hvordan ville DU ha reagert? Jeg for min del ville ikke sett på det som em positiv ting. Virkelig? Jeg ville sett på det som positivt. 1. Hun liker meg 2. Hun er sjenert, og jeg liker sjenerte jenter Jeg var ikke så sjenert da... Men ja og ja Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er du ikke det? Du må tydeligvis være full for å vise hva du virkelig føler(?). Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er du ikke det? Du må tydeligvis være full for å vise hva du virkelig føler(?). Jo, det jeg mente var at jeg var ikke så sjenert i fylla , med den episoden som det prates om. Jeg er utadvendt og sosial, men sjenert når det kommer til følelser ja. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Trådstarter: Du må slutte å være så utrolig flagellant. Å stresse over ting som har skjedd i fylla er å sløse bort tid og energi. Jeg framstår ofte lettere tilbakestående når jeg drar ut fordi jeg ikke er spesielt god på å moderere alkohol-inntaket. Men jeg får ikke lenger fylleangst fordi jeg har sluttet å la det påvirke meg følelsesmessig (og ja, dette er noe man kan velge). Driter man seg ut er det ikke verdens undergang, det framstår som oftest alltid som noe mye større for deg enn for de andre du er med. Fyren tenkte sikkert bare at det var litt rart, men tviler på at det har oppslukt tankene hans i den senere tiden, for å si det sånn. Det er strengt tatt ikke noe nytt at folk som er overstadig beruset oppfører seg merkelig. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Spør deg selv: hvordan ville DU ha reagert? Jeg for min del ville ikke sett på det som em positiv ting. Virkelig? Jeg ville sett på det som positivt. 1. Hun liker meg 2. Hun er sjenert, og jeg liker sjenerte jenter Nei, kan komme av at det har skjedd meg noe lignende. Så på jenta som desperat, noe som for min del er turn off. Å si det i fylla blir for desp enn hvis hun hadde sagt et til meg face to face på en litt mer ordentlig måte, du tar sikkert pointe Endret 8. juni 2009 av Nickless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå