Haslum Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg har et lite problem. Jeg tok til med å slette pcn, formaterte alle partisjonene og la inn Win XP på den. Og etter jeg hadde installert alle driverene merket jeg at noen av dem ga ikke noen resultat. Alle driverene er installert, og fungerer i følge Windows. Men en av de, gjorde altså ikke. Det var lyden. Jeg har en Toshiba Tecra M1, og lastet ned driveren fra Toshiba.no. Jeg har lest litt om det på internett, googlet litt forskjellige problemer osv. Det viser seg at mangen har problemet, men det var ingen svar på det. Det som var tingen da, var at før jeg formaterte datamaskinen. Så var det lyd på den, og jeg tror det er umuligt at det er en maskinvare feil. Datamaskinen står i ro på et bord hele tiden. Så i så fall skal jeg ha vært utrolig uheldig. I så fall, det er SoundMax Integrated Digital Sound. Så jeg lurer på om det er noen der ute, som har hatt samme problemet. Evt om de har eller ikke har Toshiba Tecra M1. Takk på forhånd for alle svar! Mvh Haslum PS. Det var en driver til Tecra M1 på hjemmesiden deres. Jeg har også prøvd driveren fra USA sin side. Jeg har prøvd noen andre sider som har drivere også, mangen av de er den samme driveren som fra Toshiba sine nettsider. Og jeg har prøvd noen andre, og de kom opp at det var feil drivere osv. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg har et lite problem. Jeg tok til med å slette pcn, formaterte alle partisjonene og la inn Win XP på den. Og etter jeg hadde installert alle driverene merket jeg at noen av dem ga ikke noen resultat. Alle driverene er installert, og fungerer i følge Windows. Men en av de, gjorde altså ikke. Det var lyden. Jeg har en Toshiba Tecra M1, og lastet ned driveren fra Toshiba.no. Jeg har lest litt om det på internett, googlet litt forskjellige problemer osv. Det viser seg at mangen har problemet, men det var ingen svar på det. Det som var tingen da, var at før jeg formaterte datamaskinen. Så var det lyd på den, og jeg tror det er umuligt at det er en maskinvare feil. Datamaskinen står i ro på et bord hele tiden. Så i så fall skal jeg ha vært utrolig uheldig. I så fall, det er SoundMax Integrated Digital Sound. Så jeg lurer på om det er noen der ute, som har hatt samme problemet. Evt om de har eller ikke har Toshiba Tecra M1. Takk på forhånd for alle svar! Mvh Haslum PS. Det var en driver til Tecra M1 på hjemmesiden deres. Jeg har også prøvd driveren fra USA sin side. Jeg har prøvd noen andre sider som har drivere også, mangen av de er den samme driveren som fra Toshiba sine nettsider. Og jeg har prøvd noen andre, og de kom opp at det var feil drivere osv. For å si det sånn, dette var lite smart, og er det ingen andre Toshiba fanatikere rundt om i verden som greier det, så er det liten sjans at vi greier det. Eneste mulighet er kansje noen cder som fulgte med datamaskinen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå