Csfrik Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ja, jeg har liksom kjøpt meg den dere half-life bestbuy versjonen til 49,- kr og jeg ville gjerne hat den oppgradert til cs men vilken versjon er det jeg skal ta ? (har prøvd 1005 retail funker ikke ) Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Du må nok oppgradere hele veien så vit jeg vet. Kan være en ganske lang vei for folk uten bredbånd. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 har bredbånd jeg da men hva skal jeg laste ned ? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Du må laste ned en 82mb file som oppgraderer all versjoner av HL til 1.1.1.0 http://www.fileplanet.com/files/50000/57317.shtml Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Oppgraderer den til counter-strike da ? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Vel hl blir oppgraderert. Deretter hvis du har en gamle versjon av CS så må du også oppgradere den. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 De to filene du trenger er hl1110.exe(patcher Half-life til siste versjon) og csv15full.exe (siste versjon av CS) Begge linkene er forøvrig til ftp.sunet.se som er en rask mirror Til sammen er det ca 200MiB å laste ned. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 den første funka ikke da ....... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 du kaller deg csfrik også her du ikke peiling Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 *DUST* Hadde cs før (cden) lånte den av en kamerat og brukte hl cd keyen min men nå har jeg ikke mulighet til og låne den igjen og jeg er helt ukjent med det jeg må gjøre nå ......... tulling Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 *DUST* Hadde cs før (cden) lånte den av en kamerat og brukte hl cd keyen min men nå har jeg ikke mulighet til og låne den igjen og jeg er helt ukjent med det jeg må gjøre nå ......... tulling så bare litt dumt ut. :-? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 ...... Og er det sånn at man må være totalt nerd for og kalle seg csfrik kanskje ?!?! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nei man trenger ikke være nerd for å finne et par updates.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Oki! Jeg skal forklare hva du skal gjøre. FØRST må du instalere Half Life. Laste ned og instalere oppgradering til Half Life: hl1110.exe Så må du laste ned Counter-Strike. Det er en gratis mod til Half Life. Filen heter csv15full.exe Da kan du spille! Jeg kan også anbefale The All-Seeing Eye. Det er et program som finner servere til å spille på. The All-Seeing Eye kan: Se hvilke land serveren står i, hvem som spiller der osv.... Du starter spillene fra The All-Seeing Eye, The All-Seeing Eye åpner CS og du kommer rett inn i spillet. Veldig enkelt! The All-Seeing Eye virker i 60 dager. Da er du blitt så avhengig av The All-Seeing Eye at du velger å kjøpe det! The All-Seeing Eye virker med en rekke online spill. Blant annet Battle Field . MVH Øyvind Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Takk, men dette viste jeg bare at det funker fortsatt IKKE skjønner dere? eller hadde jeg ikke spurt på forumet og kan dere gjette hvorfor jeg spør på forumet ? .........Jo nå skal dere høre 1. Jeg har instalert Half life. 2.Jeg har prøvd oppdatert den siste hl updaten 3.Jeg har instalert csv1.5 (IKKE 1005 retail) 4. eh .... det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
joac Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Takk, men dette viste jeg bare at det funker fortsatt IKKE skjønner dere? eller hadde jeg ikke spurt på forumet og kan dere gjette hvorfor jeg spør på forumet ? .........Jo nå skal dere høre 1. Jeg har instalert Half life. 2.Jeg har prøvd oppdatert den siste hl updaten 3.Jeg har instalert csv1.5 (IKKE 1005 retail) 4. eh .... det funker fortsatt ikke. Ok. HVA funker ikke.. dvs hva slags feilmeldinger får du? Går oppgraderingen greit? Går ikke oppgraderingen greit? Funker/funker ikke å starte LAN game? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Når jeg starter opp hl siern sånn: could not open gfx/shel/splash og så bare fortsetter jeg inn på netgames og velger server og da ....... could not open (eller find) Gfx/shel/palette WTF ? Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Og der det står hvilken versjon cs er i står det bare 1.0.0.0 eller noe ..... i allefall ikke 1.5 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ahh, jeg gir opp. Her er det ingen medisin som hjelper. MVH Øyvind :oops: :oops: :oops: :oops: Du trenger hl1110.exe (84mb) for å oppdatere Half-Life og csv15full.exe. (124mb) (Det er hele cs, ferdig oppdatert) Begge deler ligger på http://fragzone.gamesurf.no/, trykk på filbase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå