Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis du forstår den godt er det veldig bra En norsk en: http://www.web-amp.com/html/ Men ville heller ha brukt med engelske. Mye bedre syns jeg. Lykke til Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er ikke den beste i engelsk men forstår det meste. jeg tenkte at jeg kunne lese den norske først så den engelske, kanskje jeg forstår den engelske bedre hvis jeg kan litt fra før ? hva syntes du om det? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du kan ta den norske først og den engelske etterpå hvis du sliter litt med engelsk og syns det er lettere. Ellers kan du se w3scools.com i norsk ved hjelp av google translate: http://translate.google.no/translate?prev=...history_state0= Det er ikke perfekt norsk google translate skriver, men det er mulig å tyde det. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lærte HTML i en alder av 10, så det skal ikke være noe problem for deg i det hele tatt Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 ja okey takk for hjelp. Men hvordan lager dere nettside? lager dere fra bunnen av med helt egen kode på en notepad eller noe. Eller bruker dere program som frontpage? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lager helt fra bunnen av i notepad. Har prøvd forskjellige andre programmer også, men jeg foretrekker notepad Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fra bunnen av med en notepad, eller mer spesifikt Geany Min Fanthomas-side er forresten bedre enn din: http://www.vgtv.no/?category=55 Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Fra bunnen av med en notepad, eller mer spesifikt Geany Min Fanthomas-side er forresten bedre enn din: http://www.vgtv.no/?category=55 har du laget fanthomas? Kult så dere lager fra bunnen av er ikke det vanskelig? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ikke laget Fanthomas nei, jeg har laget koden bak web-siden der. Selve HTML/CSS-kodingen bak siden er nok barnemat i forhold til å produsere selve animasjonsserien. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kult så dere lager fra bunnen av er ikke det vanskelig? Er ikke så vanskelig hvis du kan HTML godt Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 ok takk for svar Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 1: Bare begynn. Se på koden til andre, gå på HTMLdog.com og følg instruksjonene der. 2: Ikke faen om du skal bruke Frontpage Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 1: Bare begynn. Se på koden til andre, gå på HTMLdog.com og følg instruksjonene der.2: Ikke faen om du skal bruke Frontpage Er du imot Frontpage? og ikke bra og bruke den? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Frontpage er det samme som å bruke win 98. Gammelt og ubruklig Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 mener du at jeg skal bruke et nyere programm eller bare Notepad? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hvorfor hoster du ikke siden fra din egen pc/server? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 hva vil det si? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 superkaisa, du er ganske ivrig akkurat nå, masse kunnskap du vil tilegne deg. Det går mye raskere å Google seg frem til ting. Ta én ting av gangen. Lær XHTML og CSS først, så kan du bekymre deg om hosting, noe som forøvrig var et forholdsvis unødvendig spørsmål å komme med nå, da det har liten relevans. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 superkaisa, du er ganske ivrig akkurat nå, masse kunnskap du vil tilegne deg. Det går mye raskere å Google seg frem til ting. Ta én ting av gangen. Lær XHTML og CSS først, så kan du bekymre deg om hosting, noe som forøvrig var et forholdsvis unødvendig spørsmål å komme med nå, da det har liten relevans. Du har sikkert rett. får vel bare begynne å lese. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 mener du at jeg skal bruke et nyere programm eller bare Notepad? Geany er som sagt editoren jeg anbefaler. Enkel og enkel og støtter de fleste OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå