Bjorkizz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kjøpte ny data med 64-bits Vista og tenkte ikke noe over hva slags Firefox jeg installerte eller hva slags java... Det jeg har funnet ut nå er at det er noe som mest sannsynlig er feil mellom versjonen av java og firefox eller vista.. Java funker på IE, men bruker som oftest kun firefox og er derfor tungvint å ikke ha java der Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal laste ned eller gjøre for å aktivere java i firefox? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har du forsøkt å laste ned Java offline installer? Om ikke kan du forsøke å laste ned den og installere. PS: Vet ikke om det har noe hensikt, men husk å lukke alle nettlesere. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 www.ubuntu.com : D haha, neida : p Hva med andre ikke-IE browsere? (Opera\Chrome) funker d der? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvilken Firefox-versjon har du? Dersom du har en beta-versjon kan du prøve å avinstallere denne, og så legge inn en vanlig versjon. Ellers så kan du avinstallere Java og evt. alle oppdateringer til Java du finner i kontrollpanelet der du avinstallerer programmer. Restart PCen etter alt av Java er avinstallert. Etter PCen har startet opp igjen installerer du Java over nettet fra denne adressen: java.com/getjava/ Lykke til. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har prøvd offline install ja, men funket ikke.. Opera eller chrome har jeg heller ikke testet enda, men bruker mest firefox så vil prøve å få det ordnet Står at jeg har Firefox 3.0.10, men ingenting om at det er 32-bit eller 64-bit. Kan prøve å reinstallere alt som har med java å gjøre, men synes det er rart at det funker med Internet Explorer og ikke med firefox. Endret 7. juni 2009 av Bjorkizz Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har samme problem, men i Windows 7. Har kjørt Vista 64 bit tidligere og java har fungert helt fint i Firefox. Har du prøvd en tidligere versjon av firefox? Feks 3.0.8? Tror sånn ca jeg hadde den og det fungerte. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Les howto på denne siden, har ikke testet selv! Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Har samme problem, men i Windows 7. Har kjørt Vista 64 bit tidligere og java har fungert helt fint i Firefox. Har du prøvd en tidligere versjon av firefox? Feks 3.0.8? Tror sånn ca jeg hadde den og det fungerte. Kan prøve det før jeg reinstallerer noe java Må først finne en link som ikke er utgått.. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Tror jeg fant svaret i linken over. Sjekk det ut. Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Les howto på denne siden, har ikke testet selv! Takker så mye! Funker helt perfekt nå Skal huske de 3 filene der om jeg støter på samme problem senere en gang Endret 7. juni 2009 av Bjorkizz Lenke til kommentar
Bjorkizz Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Hei Bumper denne igjen, pga. at problemet ble løst, men jeg må kopiere filene til "plugins" mappen hver gang jeg starter PC'en.. Dette begynner å bli litt irriterende, så derfor lurer jeg på hvordan jeg kan slippe å kopiere filer hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå