Nikkor Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Tenker på og kjøpe Windows xp men har bare 64 mb. Leste på windows sine hjemme sider at man burde ha 128mb, men vis man hadde 64 mb så ble det noe dårlig ytelse! i hvilke programmer blir det dårligere ytelse i ? Kommer alt til og hakke? Er det lurt med en oppgradering? Håper noen kan svare meg fort Takker for svar! Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg prøvde xp på en P2 333 Mhz med 160 MB RAM, og etter min erfaring er det ikke noe poeng i å kjøre xp med mindre enn 256 MB RAM, det er ingenting som hakker eller noe slikt, men det går treigt.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Takk for svaret Mr.Rogers :smile: Er det flere som har erfaringer? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det er bare å glemme å kjøre XP med 64 MB. Du burde minst ha 256. Gjerne 512. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 kjøp mer minne, installer XP, da blir du lykkelig Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 win2k ? Holder ikke med 64 MB da heller. Mora mi har 2k og 64M, og harddisken jobber som et helvete hver gang du skal gjøre noe. Det funker kanskje på en helt clean installering, men hvor lenge har du det? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 eg har da en med 64MB, går helt greit, men tregt noen ganger ja.....men helt ok for små programmer og office og slikt....men ikke prøv 3D studio eller bedriv avansert tegning i siste versjon av photoshop...tar seg ikke ut... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Windws XP er så pass dyrt at vis du vill ha full utnyttelse ville jeg kjøpt mer minne. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 mer minne eller ny pc....ta kontakt med proffesjonelle for å vurdere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå