Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir tent av lærer


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Oi, miksa denne med en annen tråd tror, jeg. Hvor en elev prata om at h'n trodde læreren likte seg, kom inn i garderoben etter gym ved uhell osv.

 

Unnskyld internett! :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg er en gutt på 16 år som har et lite problem.

hver gang jeg ser min lærer som er 42 år gammel får jeg skikkelig stå. Jeg har tenkt på det i en stund nå og har bestemt meg for å nevne det til han og håper at han har lyst til å gjøre noe med det.

i lengre tid har jeg fantasert om å bli tatt bak av han og hver gang jeg skal på do, tar jeg med meg et bilde av han å begynner å runke, det har blitt et MUST. Jeg tror jeg må fortelle han det, hva ville dere ha gjort?

 

For all del, ikke si det! Hva er sjangsen for at læreren din er homo? Hvis han ikke er homo, da blir det jo veldig merkelig når du har denne læreren senere.

Lenke til kommentar
For all del, ikke si det! Hva er sjangsen for at læreren din er homo? Hvis han ikke er homo, da blir det jo veldig merkelig når du har denne læreren senere.

Og hvis han i det hele tatt er homo, er det liten sjangse for at han vil ha et homoseksuelt forhold til en som er 26 år yngre enn seg selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...