Lejpjj Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Første moderator som ser dette emnet: slett det. Endret 12. juni 2009 av Lejpjj Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei jeg kan komme tilbake og svare senere når jeg har fått litt mer opplysninger av deg. hvor mye har du å bruke? scooter/girmoped? hvis gir, racing cross eller supermotard? bruksområde? er riktig det du sier om div kina merker. er dritt alt i sammen. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan du ikke se igjennom de 100000 andre trådene som handler om akkurat det samme? Lenke til kommentar
Lejpjj Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Kan du ikke se igjennom de 100000 andre trådene som handler om akkurat det samme? Ja, men ingen har nøyaktig samme ønsker av moped, syntes det er mye enklere å få svar til det jeg lurer på. Dessuten er jeg elendig til å finne trådene jeg leter etter. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 derbi senda x-race er gode mopeder. holder 50km/t overalt. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 derbi senda x-race er gode mopeder. holder 50km/t overalt. gi meg en film der en kjører opp en bratt bakke i 50 km/t originalt Lenke til kommentar
Lejpjj Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) hvor mye har du å bruke? til første moped vil jeg prøve å få det ikke så altfor dyrt, opptil 12k ca. scooter/girmoped? moped. hvis gir, racing cross eller supermotard? Det er det jeg er usikker på. vil helst ha en moped, men bør det være automat eller gir da i første omgang? Jeg vet ikke om det blir cross, racing eller supermotard, kan nesten ingenting om dette. men av det jeg vet/har hørt er cross for skog/mark imens racing er asfalt, supermotard vet jeg ikke. bruksområde? Det blir veldig blandet, både jord, grus og asfalt. (mest de to første.) Endret 8. juni 2009 av Lejpjj Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 derbi senda x-race er gode mopeder. holder 50km/t overalt. gi meg en film der en kjører opp en bratt bakke i 50 km/t originalt kan sikkert filme meg selv, brorern min eller naboen min som har akkurat samme moped. kan sies at mopedene er kjøpt orginal fra butikk. Lenke til kommentar
norwaay Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 derbi senda x-race er gode mopeder. holder 50km/t overalt. gi meg en film der en kjører opp en bratt bakke i 50 km/t originalt kan sikkert filme meg selv, brorern min eller naboen min som har akkurat samme moped. kan sies at mopedene er kjøpt orginal fra butikk. kjøp tzr eller rs 50 vist du skal ha R sykkel vist du skal ha SM så kjøpe du cpi sm steike fine sykkla hold dej unna scooter : )) men ditt valg så å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå