Valkyria Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 fant ikke noen bedre kategori å skrive dette i, men moderator kan gjerne flytte tråden om de vet om et bedre underforum jeg holder på med en historieoppgave, der jeg skal tegne transparent over en 1 dollarseddel. er dette mulig uten å tegne over hele dollaren? noen gratisprogrammer jeg kan bruke, eller noen som vil gjøre det for meg? takker Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det finnes jo folk som er så på kanten av loven at de gjør programmer til nettop slikt "gratis" uten at jeg skal si for mye om det. Så vidt jeg vet er det ikke mulig å utføre en slik operasjon i paint. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Gimp kan vel dette. Er et gratisprogram lignendes photoshop. Endret 7. juni 2009 av V-by Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Paint.net er nok langt enklere enn gimp og photoshop, og støtter det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå