Gå til innhold

SmartMedia problem

Anbefalte innlegg

Kjøpte et SmartMedia (husker ikke fra hvilken produsent) i november i fjor.. Kortet fikk raskt en.. tja.. feil på seg.. "Error reading card" eller noe står det i displayet på mitt Fuji Finepix 6800Zoom kamera.. Mulig jeg forårsaket feilen ved å rive kameraet opp fra docking-station'en uten å "close" connection mellom kamera og PC, MEN anyway..

Mitt problem er at jeg har formatert kortet via Windows XP, og nå har det blir så SINNSYKT tregt! Jeg aner jo ikke hva jeg gjorde, jeg bare formaterte det!:) Eh, skal man egentlig gjøre det?

Kortet er på 32MB...

Har et tillegsspørsmål: Denne kameraet kjører kun SmartMedia kort, eller? Kan jeg bruke XD kort også? Kameraet har 1 slot. Det fulgte med 16MB SmartMedia kort. Det er av fabrikat Fuji og fungerer 100% ... :)

Vurderer å bestille et SmardMedia kort på 128MB nå. Koster jo bare 240 kroner. Dødsbillig...

Håper på svar! *hjelp* :)

Mvh.

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg hadde problem med mitt sm kort.. error feil osv Prøvde å formatere i windows men det lagde bare mer problem. Løsningen var enkel å grei, (har en minnkort leser) lastet ned software til minne leseren og da fikk jeg valget om å formatere minne kort i den. Det funket kjempe bra har ikke hatt problemer med minnekortet siden.

(Var en Olympus 960 Zoom som ikke ville bli med over bekken etter vann)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...