Gå til innhold

Profile problem, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Min første Profile (la oss kalle den Profile A) brukte jeg da jeg først fikk 360. Lage Live konto til den osv. Etter en reperasjon av 360 måtte en formatering til og jeg mistet all info/saves.

Da jeg fikk den tilbake laget jeg ny Profile (la oss kalle den Profile B). Denne har jeg spilt på lenge, og har en del GP osv. MEN, har kunn spilt offline hele tiden.

Idag bestemte jeg meg å ha lyst å forsøkte å spille online. Jeg da forsøkte å logge meg inn med Profile A, og til min overraskelse lastet den ned informasjonen. Jeg var ikke klar over at dette var mulig.

Siden Profile A er gammel forsøkte å lage en Live konto for Profile B, MEN her spør den etter telefon nr. Jeg tipper dette er noe nytt med den nye oppdateringen. Jeg har ikke telefon, og det ser da ut som om det ikke er mulig å lage ny konto.

Så mitt problem: Går det ann å ta saves og GP fra Profile B og legge de til Profile A? Siden Profile A fungerer.

Eller er jeg "fucked" og må begynne på ny på alle spillene mine?

Håper jeg klarte å forklare situasjonen sikkelig.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel Mr Support, du har delvis rett. GP er fast, men save games kunne jeg kopiere. Var ikke verre enn å logge meg inn i Profile gå til HDD, og finne frem til save games, og velge Copy Save Game.

Dumt at jeg ikke kan føre over GP. Men men....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...