osloru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 men når jeg setter in XP cd, så virker den helt fint. Er det en spesiell måte å brenne .iso fil eller? Lenke til kommentar
osloru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 jo det er det fant det ut Lenke til kommentar
osloru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 skjønner ikke hvor jeg skal skrive chkdsk /r ? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Her var det mye tull men: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10697196 Les og lær folkens Jeg kjører forøvrig bestandig CHKDSK først - alt kjøres fra gjenopprettingskonsollet. For øvrig om du har fullstendig formatert disken og reinstallert Windows og du er sikker på at Windows XP cd'en er original skyldes nok problemet feil på harddisken. Endret 8. juni 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
osloru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 hvor er det gjenopprettingskonsollet? og hvor skriver jeg chkdsk /r ? Lenke til kommentar
osloru Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Alt står i guiden. I punkt to står det: Last ned og kjør Windbg. Hvordan? Hvis jeg ikke kommer lengre enn "NTLDR mangler" er det lurt hvis jeg gjør "wipe harddisk"? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei nei, den linken burde da ha sendt deg til: Hvordan feilsøke oppstarten i Windows XP som er den post nr 6. Der står det alt om felmeldingen og gjenopprettingskonsollet osv. Lenke til kommentar
osloru Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Som jeg sa, prøvd en annen XP cd? Først gikk det ikke med en annen XP cd, men etter hundre forsøk plutselig fikk jeg ikke meldningen om feil og klarte å innstalere win xp på nytt. Nå funker pc-en. Takk everybody Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå