slakte Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 merkelig spm, men er det noen som har noen tips ang small talk? har sosial angst, og sliter litt med å føre samtaler noen ganger hehe Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Du har enkelte ting som opptar deg spesielt. Ting som fascinerer deg. Snakk om det Lenke til kommentar
Special P Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Small talk med jenter er egentlig lettere enn med gutter synes jeg. Det er bare til å spørre om hvordan dagen deres har vært, så maser de i vei Ellers henger jeg meg på rådet til Raijin Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Snakk om hva som skjer på skolen (eksamen og stress?), eller hva som helst ellers som dere har felles. Regner det noe fryktelig? Er det mange kyr i nærheten? Bruk omgivelsene Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Small talk med jenter er egentlig lettere enn med gutter synes jeg. Det er bare til å spørre om hvordan dagen deres har vært, så maser de i vei Ikke etter min erfaring. De fleste jenter jeg snakker med virker merkelig sjenerte straks jeg spør dem om hva de har gjort i dag(eller hva som helst annet), men det kan jo hende det varierer en del. Kanskje det bare helt tilfeldig har seg slik at alle jentene jeg hilser på er skikkelig innadvendte Endret 7. juni 2009 av SkjeggNorris Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Snakk om hva som skjer på skolen (eksamen og stress?), eller hva som helst ellers som dere har felles. Regner det noe fryktelig? Er det mange kyr i nærheten? Bruk omgivelsene Skole og været, ja. Det blir nok bra! Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Snakk om hva som skjer på skolen (eksamen og stress?), eller hva som helst ellers som dere har felles. Regner det noe fryktelig? Er det mange kyr i nærheten? Bruk omgivelsene Skole og været, ja. Det blir nok bra! Hvis man sliter med sosial angst har man vel ikke lyst til å begynne å løse verdensproblemene med en gang ... ? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Snakk om hva som skjer på skolen (eksamen og stress?), eller hva som helst ellers som dere har felles. Regner det noe fryktelig? Er det mange kyr i nærheten? Bruk omgivelsene Skole og været, ja. Det blir nok bra! Hvis man sliter med sosial angst har man vel ikke lyst til å begynne å løse verdensproblemene med en gang ... ? Bør nok holde seg unna været sånn uansett med mindre det er noe veldig spektakulært. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skole, eksamen, oppkjøring, fritidsinteresser, skal i sommer osv. Men når det skal sies så merker du fort om jenta er interessert i noe mer, prater hun ikke i det heletatt tilbake så er det ikke sikkert det går så bra. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.ehow.com/how_10812_make-small-talk.html http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1315054 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://sjekkeskolen.vgb.no/2009/05/29/uke-3-samtalestarting/ Sett i gang! Lenke til kommentar
slakte Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 takker for masse bra svar Lenke til kommentar
Special P Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Small talk med jenter er egentlig lettere enn med gutter synes jeg. Det er bare til å spørre om hvordan dagen deres har vært, så maser de i vei Ikke etter min erfaring. De fleste jenter jeg snakker med virker merkelig sjenerte straks jeg spør dem om hva de har gjort i dag(eller hva som helst annet), men det kan jo hende det varierer en del. Kanskje det bare helt tilfeldig har seg slik at alle jentene jeg hilser på er skikkelig innadvendte Venninnene dine er da vell ikke sjenerte for deg? Venner snakker jo om alt, så er jo ikke spesielt vanskelig å små snakke med de. Men nå vet ikke jeg om trådstarter mente small talk med venner eller fremmede. Fremmede har jo lett for å være sjenerte. Uansett så er folk forskjellige; noen er lette å snakke med og andre ikke. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Åja... jamen han burde vel ikke ha problemer med small talk med venninner uansett - da er han vel ikke godt nok kjent med dem til at de er venninner? Lenke til kommentar
slakte Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) det var ment både med venner og ukjente forsåvidt, vanskelig å forklare for folk som ikke har kjent sos angst på kroppen, men det blir en slags sperre i huet så man ikke klarer å si en dritt uansett hvem man snakker med hehe Endret 7. juni 2009 av slakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå