TheDale Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er det bare meg, eller er det veldig rart at vi må ha BK forran emnetittelen på våre innlegg når vi vil ha kritikk på et bildet? Jeg mener, vi er jo trossalt inne på et BILDEKRITIKK forum... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Okei, et innlegg uten bilder. Nå er jeg skikkelig forvirra Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Unngå forvirring og reduser sjansen for å få deg en advarsel fra modereringsteamet. Bruk "BK" foran tittelen. BK står for "Bildekritikk" og forteller oss kjapt hva det dreier seg om.. I noen tilfeller har det vært avgjørende for om tråden har fått stå i ro eller ikke. Det er en liten rar ting, men det fungerer slik.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er ikke så rart at det er sånn, for det er mye lettere å se hva som er bildekritikk og hva som ikke er det når en bruker "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er ikke så rart at det er sånn, for det er mye lettere å se hva som er bildekritikk og hva som ikke er det når en bruker "Siste 24 timer" og "Ubesvarte tråder". Og mine innlegg . Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det og ja Det er btw en lignende tråd i "Tilbakemeldinger om forumet"; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1109655 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det står forklart i retningslinjene til bildekritikken hvorfor det er sånn. Sitat: "Det skal komme klart frem av emnetittelen at det dreier seg om en bildekritikktråd. Dette gjøres enklest og best ved å starte emnetittelen med "BK:" eller "Bildekritikk:", men også andre måter å gjøre det klart på vil bli godtatt. Dette er fordi mange brukere ikke ser forumkategorien når de går inn i hver enkelt tråd, fra steder som bla. Akams forside." Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 "Dette er fordi mange brukere ikke ser forumkategorien når de går inn i hver enkelt tråd, fra steder som bla. Akams forside." Den kjøper jeg Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette har faktisk jeg og lurt på.. Og nå fikk jeg svar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Og siden denne er besvart tror jeg vi stenger denne tråden. Husk også for fremtiden at BK-forumet i prinsippet kun skal brukes til bildekritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg