tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Her legger vi ut bildene fra dagens vellykkede tur. Det er en viss sjanse for at det blir postet et og annet blomsterbilde. Tom Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Starter ballet denne gangen. Tråden vil bli oppdatert med mange blomsterbilder, men tenkte jeg skulle skape litt motvekt til det som kommer senere. Denne karen dukket opp under vår vandring og skal få lov til å holde et øye med resten av bildene som legges inn her.. Takker forøvrig alle som var med for en fin ettermiddag. Edit: Lagt til noen blomsterbilder Endret 7. juni 2009 av Gorgat Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei, Tøff fugl, gikk glipp av ham. *note to self: må trene på å treffe fokus med det nye makro-objektivet mitt* Av de over 200 bilder jeg tok, kan jeg si meg fornøyd med ca 4. Jeg tør ikke tenke på hvor høy prosent av disse som er tatt med tele-objektivet jeg fikk låne. Ellers var det veldig hyggelig å treffe dere alle sammen. Været holdt jo (nesten) også! Her kommer mine bilder: -Gi~ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Et lite knippe av mine - hadde 265 bilder som jeg ville beholde, men tok disse først Endret 7. juni 2009 av Christian86 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Det finnes blomster og planter på botanisk hage. Her er noen av de ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Det er ikke bare blomster i den botaniske hagen ... Jeg avslutter med et bilder av noen av dagens deltagerene i fin foto-positur Takk for en trivelig ettermiddag og fin tur. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg er litt overrasket over at andre har lagt ut blomsterbilder her. Trodde jeg skulle være den eneste... Av de tusen uskarpe humlebildene var faktisk ikke dette det verste. Et av de utallige andre forsøkene. Så over til det rent florale: Opptatt med forskjellige gjøremål. Snikfotografering av snikfotograf. Hyggelig å treffes igjen, selv om jeg tok kortvarianten ved å henge meg på etter hvert. Utenbys besøk fikk vi jo også. Endret 8. juni 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Endelig er jeg ferdig med å se hva som ble gårdagens fangst. Har aldri slettet så mange bilder etter en fotoseanse før. Tror jeg begynner å bli kritisk. aster pleione fuchsia sammenplanting orkide Etter middag, men før avmarsj Botan inneholder mye annet også Endret 8. juni 2009 av lessis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Her kommer noen av mine fra treffet....det er fortsatt i fasen "innøving" av kamera, så kvaliteten står nok en del tilbake for den sosiale biten RandiA Endret 9. juni 2009 av RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Her kommer noen av mine fra treffet....det er fortsatt i fasen "innøving" av kamera, så kvaliteten står nok en del tilbake for den sosiale biten RandiA Ikke vær så beskjeden, bildene dine er helt på høyde med de andres bilder. Veldig flotte. Takk for en hyggelig ettermiddag til hele gjengen. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Kongemustasj og beret - hvem ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå