Gå til innhold

Bruke paypal på visa electron?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et visa electron kort. Jeg har hørt at det ikke funker over internett, men hørte at det var en løsning på Paypal, at man satte opp en konto eller noe... Kan noen bare forklare meg hvordan jeg gjør dette? Så jeg blir trekt fra min visa electron konto på paypal? :)

 

Takker for svar.

Kim.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har et visa electron kort. Jeg har hørt at det ikke funker over internett, men hørte at det var en løsning på Paypal, at man satte opp en konto eller noe... Kan noen bare forklare meg hvordan jeg gjør dette? Så jeg blir trekt fra min visa electron konto på paypal? :)

 

Takker for svar.

Kim.

 

Hei. Det er ikke noe som heter "Visa Electron konto".

 

Kortet ditt er linket opp mot din bankkonto. Du kan overføre penger bra bankkontoen til PayPalkontoen (via nettbanken din).

 

Du kan ikke bruke kortet som et vanlig visa på PayPal.

 

Jeg gjør dette selv hver gang jeg skal handle med PayPal. eneste minuset er at det tar et par dager før pengene er overført.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Hei! Jeg har et visa electron kort. Jeg har hørt at det ikke funker over internett, men hørte at det var en løsning på Paypal, at man satte opp en konto eller noe... Kan noen bare forklare meg hvordan jeg gjør dette? Så jeg blir trekt fra min visa electron konto på paypal? :)

 

Takker for svar.

Kim.

 

Hei. Det er ikke noe som heter "Visa Electron konto".

 

Kortet ditt er linket opp mot din bankkonto. Du kan overføre penger bra bankkontoen til PayPalkontoen (via nettbanken din).

 

Du kan ikke bruke kortet som et vanlig visa på PayPal.

 

Jeg gjør dette selv hver gang jeg skal handle med PayPal. eneste minuset er at det tar et par dager før pengene er overført.

Tar det såpass lang tid ja. Men kan du forklare åssen man setter dette opp?

Lenke til kommentar

Trykk på lenken som heter "Top up/Etterfyll" under "My account/Min konto". Da får du opp et kontonummer og en overførings-ID. Dette er kontonummeret og KID-nummeret du skal bruke når du overfører penger fra din bankkonto til PayPal-kontoen i f.eks nettbanken.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...