Kimelimm Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg har et visa electron kort. Jeg har hørt at det ikke funker over internett, men hørte at det var en løsning på Paypal, at man satte opp en konto eller noe... Kan noen bare forklare meg hvordan jeg gjør dette? Så jeg blir trekt fra min visa electron konto på paypal? Takker for svar. Kim. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hei! Jeg har et visa electron kort. Jeg har hørt at det ikke funker over internett, men hørte at det var en løsning på Paypal, at man satte opp en konto eller noe... Kan noen bare forklare meg hvordan jeg gjør dette? Så jeg blir trekt fra min visa electron konto på paypal? Takker for svar. Kim. Hei. Det er ikke noe som heter "Visa Electron konto". Kortet ditt er linket opp mot din bankkonto. Du kan overføre penger bra bankkontoen til PayPalkontoen (via nettbanken din). Du kan ikke bruke kortet som et vanlig visa på PayPal. Jeg gjør dette selv hver gang jeg skal handle med PayPal. eneste minuset er at det tar et par dager før pengene er overført. Endret 7. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 VisaElectron ( For de som er yngre enn 18 ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 FFFUUUUUUU Hadde jeg visst at dette funka hadde jeg kjøpt opp alt på internett for lenge siden. Er 18 nå, og da har jeg plutselig ikke lyst til å kjøpe noe lenger. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 VisaElectron ( For de som er yngre enn 18 ) Jeg vet da det? Har jo Electron kort selv. Jeg er bare 17. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Man kan få vanlig Visa selv om man er under 18 da. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg har et visa electron kort. Jeg har hørt at det ikke funker over internett, men hørte at det var en løsning på Paypal, at man satte opp en konto eller noe... Kan noen bare forklare meg hvordan jeg gjør dette? Så jeg blir trekt fra min visa electron konto på paypal? Takker for svar. Kim. Hei. Det er ikke noe som heter "Visa Electron konto". Kortet ditt er linket opp mot din bankkonto. Du kan overføre penger bra bankkontoen til PayPalkontoen (via nettbanken din). Du kan ikke bruke kortet som et vanlig visa på PayPal. Jeg gjør dette selv hver gang jeg skal handle med PayPal. eneste minuset er at det tar et par dager før pengene er overført. Tar det såpass lang tid ja. Men kan du forklare åssen man setter dette opp? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Trykk på lenken som heter "Top up/Etterfyll" under "My account/Min konto". Da får du opp et kontonummer og en overførings-ID. Dette er kontonummeret og KID-nummeret du skal bruke når du overfører penger fra din bankkonto til PayPal-kontoen i f.eks nettbanken. Endret 7. juni 2009 av Skagen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jepp. overførings-id'en skriver du i meldingsfeltet i nettbanken. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 FFFUUUUUUU Hadde jeg visst at dette funka hadde jeg kjøpt opp alt på internett for lenge siden. Er 18 nå, og da har jeg plutselig ikke lyst til å kjøpe noe lenger. hahaah!! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kommer nok ikke inn på nettbank, så da må jeg vel inn i en orgentlig bank å overføre? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Tydlighvis ikke mitt Visa Electron? :S Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Bare å ta kontakt med banken det. Hvilken bank har du? Endret 7. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da kan du jo fikse deg et skikkelig visa-kort i samma slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå