DOG_50 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hei, jeg har en xbox 360 Falcon, og når jeg spiller så blir ikke xboxen så veldig varm, egentlig nesten ikke varm men strømforsininga blir veldig, veldig varm etter 1.30-2.00 timer. men en venn av meg hadde strømforsininga med hull oppe! den var ikke varm i det hele tatt! trolig jasper, så jeg lurte på om jeg kan få kjøpt en sånn i norge et sted, om det går an å bruke den på Falcon modellen? hvis det går si ifra! hvis ikke noen forslag? Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis du har falcon kan du ikke bruke jasper-strømforsyningen. Den sender mindre strøm = xboxen virker sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 det kan hende den funker da! men er det noen steder jeg kan få kjøpt sånn eller? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jasper-strømforsyningen gir 150W mens falcon trenger 175W. Men det er bare å kjøpe det hvis du føler for det, men jeg skjønner ikke vitsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå