thoris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har begynt å kikke på moped, og fant denne: http://www.trendimport.no/system/search/product.asp?id=2601 Prøvde å finne ut noe mer om den, men det er tydlighvis ikke så mange som har kjøpt den ennå, eller noe sånt. Hvis det er noen som har den, hva synes dere om den? og det er ikke noe vitts å skrive noe om de andre sykklene fra TMS, har lest mye om de, lurte bare på om denne nye var bedre enn de gamle. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 kan det være noe kult i det hele tatt med 50cc motard da? spar til 125 sier jeg as, husky sm125 f.eks Lenke til kommentar
thoris Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 kan det være noe kult i det hele tatt med 50cc motard da? spar til 125 sier jeg as, husky sm125 f.eks det er ikke pengene som er problemet... men får ikke lappen før til neste år hvis jeg skal ha lett-mc, hivs ikke hadde jeg nok gått for det;) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 du bør like å skru. tms er et jallamerke fra kina Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Miranelli am6 motor i den så neida. Ikke no jalla motor Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 motor ja. hva med resten av sykklen;) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har du noen eksempler på hvorfor denne sykkelen er så jalla som du skar ha det til? Edit: Ser du har tråd på mp. Der får du nokk bedre svar Endret 7. juni 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 den var jo stygg som juling og da! Lenke til kommentar
DonalD_ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har du noen eksempler på hvorfor denne sykkelen er så jalla som du skar ha det til?Edit: Ser du har tråd på mp. Der får du nokk bedre svar Vell, ikke lett å få deler.. hører at servicen er crap hos TMS. Ville heller gått for ett mer kjent merke Derbi Senda SM X-Race er en meget god sykkel. koster rundt 20 lapper ny, men er verdt pengene. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Miranelli am6 motor i den så neida. Ikke no jalla motor tror det er en kopi du sier at pengene ikke er noe problem, hvorfor ser du på slike kjipe kina mopeder da? kjøp deg en ny derbi sm feks. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Ikke kjøp, noe dritt. Har en kompis som har en slik. Baklyset falt av når han kjørte, lyset framme virker ikke, bolter detter av, potta henger kun sånn halvveis på osvosv. Han har ikke hatt sin veldig lenge heller. Endret 7. juni 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Zaibo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ikke kjøp TMS!!! jeg har en kompis som kjøpte akuratt den modellen der og det er BARE problemer, med e elektriske og ikkeminst med motoren! jeg gir deg et godt tips, Ikke kjøp TMS! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hvorfor ikke kjøpe en skikkelig billig FZ ellerno og ta lett-mc lappen i sommer mens du kjører den så er du klar for "skikkelig" motard med over 30hk neste sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå