alladin Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei! Låner en Nokia 3650 nå, noen som vet av et god side for nedlasting av javaspill til mobil ? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 <SNIP>er ok. Men jeg skulle gjerne hatt noen flere gratissider ADMINISTRATOR: Nå er det nok Eirik_a, dette er ikke første gangen du poster denne linken og får den slettet etterpå. Vi tolererer ikke linking til kopibeskyttet materiale. Anse dette som siste advarsel. Eirik: Har ikke merket at det siste innlegget jeg skrev ble sensurert, men skal merke meg det nå. Minnes den diskusjonen ang den siden jeg nevnte holdt på en stund, så regnet med at det gikk greit. Men som sagt, tar det til meg. Lenke til kommentar
alladin Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg fant en side, de hadde i alle fall mange spill å velge mellom. http://www.mymobile.no Noen som har et spill å anbefale ? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Phø.. det var dyrt på den siden da.. 29,- stk Lenke til kommentar
alladin Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 de hadde noen til 24.- også. Hva er den normale prisen for spill da ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 De som har flest spill å tilby i Norge er vel Telenor, men tror de kun selger via Djuice wap-sidene sine. Normal pris er 30-40 kroner. Her i UK koster det ca 50 per spill, i Tyskland ca 20-25 kroner. Heldigvis for dere er ikke teleoperatørene i Norge like griske som her Lenke til kommentar
alladin Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Lette på djuice, men fant bare noen få gamle. Er det ikke samme innmaten i 7650 og 3650 ? Burde ikke de spillene som kan kjøres på 7650 også ?? Så bare at mymobile.no kun hadde et spill (Erotic Invaders- kremt!) til 3650, men hadde en hel drøss til 7650. Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Du må gå inn på WAP-sidene til Djuice Joda, alle 7650-spill funker på 3650. Enkelte spill har til og med en egen versjon for 3650 slik at det passer bedre med tastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå