BenBjell Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg lurer på hva dette er! Ja, jeg har sett iPoder som er det og sånn, men hva er vitsen? Er det ulovlig? Og er det mulig og få den som vanlig etter du har gjort det? Takk for svar! :!: Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vitsen med det er jo å kunne kjøre programvare som ikkje er godkjent av Apple eigentleg. Dette opner naturlegvis óg for å laste ned kopierte utgåver av programmer, noko det nok óg er marked for. Før AppStore kom var jo dette einaste moglegheit til å innstalere tredjepartsprogramvare, men no er det jo altså mogleg å gjere dette lovleg gjennom Apple's butikk. Men ikkje gratis. Eg har jailbreaka min iPod Touch. Berre for å ha den slik i tilfelle eg ein gong skulle finne eit program ikkje Apple har godkjent, og kjøre det. Det finnes masse god programvare der ute som aldri når AppStore. Det er mogleg å få tilbake vanleg programvare ved å gjenopprette iPoden i iTunes trur eg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen guide til det her? Lenke til kommentar
joestone Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Denne guiden brukte jeg Er veldig enkelt! Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Ok. Jeg vurderer kanskje og gjøre det nå.. Men, ossen type programmer er det det er snakk om? Sånna som du kan velge hvordan det skal se ut og sånt? Lenke til kommentar
joestone Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, masse nye programmer. Det finnes til å med et program som er helt likt app store, med de samme appsene, bare at alt er gratis! http://www.youtube.com/watch?v=4C9biZRcf64...feature=related anbefales å jailbreake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå