Gå til innhold

Bærbar til videregående skole, noe tips? Maks 8.000 tusen!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar til videregående skole til høsten, men vil ha pcen allerede nå. Har lett rundt om kring på mange forskjellige nettsider og funnet noen kandidater. Jeg vil at pcen skal klare noen litt eldre spill, for eksempel CS:S, og ellers være god til skolearbeid. Helst 15.4 eller 15.6 tommer. Som dere har lest i overskriften vil jeg helst ha en pc til 7000-8000 kr. Jeg har sitt for meg denne, som er brukt da :roll: : http://www.amobil.no/bruktmarked/annonse/7548

Eller kanskje Studio XPS 16'(blir 7000-8000 med kupongkode) , men blir kanskje litt mye å drasse rundt med. :p

Bare Dell eksempler her da; har hørt de har god support og diverse, men jeg tar imot alle forslag :)

Endret av ObNoXIouS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til dette er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til dette er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

Haha, nokså ny på dette forumet.

<--- Se antall poster :p

Lenke til kommentar
Et par forslag:

FS med 8 cellers batteri

HP som du kan kjøpe 12 cellers batteri ekstra for 1200,- totalt 6600,-

Asus med flott skjermkort

Takk for gode forslag :). Men bekreftet ca 5 minutter før du posta her et kjøp av denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17726649

Beklager at du måtte lete frem pcer etter jeg bestemte meg da...

Hilsen obnoxious

Et par forslag:

FS med 8 cellers batteri

HP som du kan kjøpe 12 cellers batteri ekstra for 1200,- totalt 6600,-

Asus med flott skjermkort

Takk for gode forslag :). Men bekreftet ca 5 minutter før du posta her et kjøp av denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17726649

Beklager at du måtte lete frem pcer etter jeg bestemte meg da...

Hilsen obnoxious

Betalte forresten 7500 kr (eller skal) :p

Lenke til kommentar
Den er sikkert grei - hvilken prosessor var det i den?

Det er Intel Core Duo CPU T5750 2GHz, litt svak kanskje, men fungerer perfekt for mitt bruk, og den klarer lett de litt eldre spillene jeg spiller, som for eksempel CS:S. Skjermkortet er jo heller ikke så verst. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...