TitoCosta Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Da har jeg følgeende problemstilling: arvet pc - har ikke anelse om passord - trenger hjelp. Pcen er faktisk ganske bra og har ikke en eneste tanke om hva passordet kan være.. Noen som har tips ? Kan gå til drastiske metoder som f.eks hack.... Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skjekk ut programmer som OPHcrack og Hirens Boot CD (Siste koster penger trur jeg) OPHcrack kan brennes ut som en live cd, starter opp med den og den forteller deg passordet i klartekst på skjermen. Lykke til Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Da har jeg følgeende problemstilling: arvet pc - har ikke anelse om passord - trenger hjelp. Pcen er faktisk ganske bra og har ikke en eneste tanke om hva passordet kan være.. Noen som har tips ? Kan gå til drastiske metoder som f.eks hack.... Er det ikke muligheter å få skaffe passordet fra den persjonen du arvet pcn fra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvor er passordet lagret? Om det er bios blir det litt værre, om det er kun på windows så bør det være en lett affære. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Siden han er død, så blir det litt vanskelig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Får du opp noen windows logo på skjermen? Får du ikke det så sier det seg selv at det er en BIOS-sperring. Når du svarer på dette kan vi fint hjelpe deg videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå