Gjest Guest_Thom_* Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei, jeg må fortelle en historie som skjedde her en dag. Jeg vil at dere skal fortelle en historie som har skjedd dere. Min historie står under her. Jeg er 16 år og har en penis på 12 cm i erigert tilstand. Når jeg dusjer på skolen etter gymmen, kommer nesten alle guttene bort til meg og sier at jeg har dødsliten penis. Jeg får alltid erigert penis når jeg dusjer. Det er også 2 klassekamerater som kommer bort til meg og begynner å ta på den, og så skal de måle hvor stor forskjellen er. Jeg tipper at deres penis er ca 17 cm lang, for de er litt lengre enn min. De sier at de vil prøve å teste ut hvordan det føles å runke en med en så liten penis, de vil også at jeg skal stikke penisen min inn i hullet til en av de. Jeg vet at de holder på å runke og suge hverandre hjemme, jeg vet også at de har sex sammen. En dag var jeg med han ene hjem etter skolen, etter en stund kom han andre bort. Da i gikk inn på rommet hans, så gikk de rett bort til sengen og kledde av seg alt. Da de var kledd av seg la de seg under dynen og latet som de runket hverandre, mens jeg satt med ryggen mot og spillte data. Uten at jeg merket noe så kom de bak meg med dynen, og tok den rundt meg slik at jeg ikke så noe eller kunne gjøre noe. De drog meg bort til sengen og begynte å kle av meg uten at jeg så noe. Han ene begynte å runke meg slik at jeg fikk stå, før han satte seg oppå meg å begynte med sex. Jeg begynte å bevege meg og lage lyder. Etterhvert så tok han andre vekk dynen og stappa penisen sin inn i munnen min, dette nøt jeg faktisk. Etter en liten stund så spurte de om jeg likte dette, og da svarte jeg ja. Det gikk ikke lange stunden før det spruta med det var, dette var den beste følelsen jeg hadde kjent. Siden den dagen har vi gjort dette 2 ganger i uken, og alle liker dette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jeg ser ikke helt at denne tråden tar opp noen problematikk for diskusjon? Derfor stenges den. Reaksjoner tas på PM AtW Endret 7. juni 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg