opijo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei , jeg har tenkt å kjøpe pulver på bodybuilding.com har $90 på paypal kontoen min, (jeg får helt sikkert mer) Så jeg har tenkt å kjøpe protein pulver, jeg har egentlig tenkt å gå opp i vekt , legge på meg muskler og protein pulveret må ikke gjøre sånn at jeg får fett på kroppen. Hadde tenkt å kjøpe gainer men noen av kameratene mine kjøpte det , og han gikk opp i vekt men dæven.. han så feit ut når han var ferdig med boksen. Har også lyst at pulveret skal vare en liten stund.. Så hva anbefaler dere? Må ikke koste mer enn $200 (frakt og pulveret) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kjøp fra Norge heller du. Kommer til å bli helt på trynet dyrt å få proteinpulver inn til Norge fra USA. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Ja , men problemmet er at jeg ikke kan ta ut pengene fra Paypal til bankkort. Har spurt min mor om jeg kan få låne hennes men hu ser nei. Vet dere om noen gode nettbutikker her i norge som man kan bruke paypal på? Og en ting , hvis jeg kjøper fra bodybuilding.com må jeg så betale noe mer etter jeg har bestilt? Endret 7. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
opijo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Er 2KG proteinpulver mye? Har tenkt å kjøpe 5 LBS Whey Protein for $83. Bra valg eller? Btw: Burde jeg velge creatine? Endret 7. juni 2009 av opijo Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) 2kg holder vell ikke så altfor lenge. Vil tro det blir billigere å kjøpe en del, når du først er i gang. Kjøper du fra USA, regner jeg med du må betale ganske mye i frakt + moms (25%) og toll (10%) Har du ikke et treningstudio som selger kosttilskudd i nærområdet? Sikkert like greit å kjøpe derfra Endret 7. juni 2009 av Larshl Lenke til kommentar
opijo Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Så hvis jeg betaler $83 + frakt , må jeg betale moms og det annet tullet også? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, ettersom grensa går på 200 NOK. Så da blir det 83+frakt + toll og moms av totalprisen Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er blandt annet et spesielt tollgebyr per kg. for proteinpulver. I tillegg er tollvesenet spesielt glade i å rote oppi pakker fra bodybuilding.com. Og det er i tillegg mye strengere regler for innførsel fra USA enn de er fra land innenfor EU. http://www.discount-supplements.co.uk tar også paypal som betalingsmiddel, og der er det en god del enklere å få ting inn siden det er innenfor EU. Mener også å huske at de har gratis frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå