scoop3x Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Heisann, jeg prøver meg på en nydelig jente, jeg leter etter en sang jeg kan sende henne. Sangen må være romantisk og nydelig også bra tekst! Noen forslag? - Hallquist Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Teksten passer vel ikke helt, men romantikk er jo så mangt. Endret 7. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Takk for hjelp til å lage en youtube-filmavspiller, Raspeball Endret 9. juni 2009 av grovetussen Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Blir kanskje litt vel mye, men det er i alle fall en veldig fin sang. Endret 7. juni 2009 av Raspeball Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fin sang, perfekt tekst Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis ikke dama smelter av denne her så vet ikke jeg, tilogmed jeg får litt tårer av denne låta. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 eller Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå