greiven Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei. Lurer egentlig på hvilke konsekvenser en kan få for å droppe muntlig eksamen VG1 Studiespesialisering. Ikke det at jeg har tenkt å gjøre det eller noe, men har egentlig alltid lurt på hvilke konsekvenser det kan ha for videre utdanning, sånn som universitet og høyskoler, og etter hvert jobb. Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Dropper du en eksamen ender du opp uten godkjent studiekompetanse og kommer ikke videre på høyere utdanning. De eksamen du blir "trekt" ut til må gjennomføres og være bestått. Du kan drite i muntlig, men da må du ta denne som privatist ved en senere anledning. Du kommer deg videre på VG2 og VG3 uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Har et enormt dillemma foran meg! AC/DC konsert mandag 15. juni, dagen da det både er AC/DC konsert og evt. muntligeksamen Blir vell uansett sånn at jeg velger muntlig eksamen foran AC/DC-konsert, men kommer til å bli sykt sint og skuffet om jeg kommer opp til muntlig.Et lyspunkt om jeg kommer opp til muntlig eksamen, er at jeg ikke kommer til å gå glipp av Metallica-konserten og Sommerfestivalen i Selbu Men man får vell bare gjøre det beste ut av det, selv om man kommer opp Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvis muntlig er samme dag som konsert er vel det bare chill. Skikkelig belønning Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mandag 15. juni trekkes VG1 + VG2 opp til muntlig eksamen, og hva en kommer opp i (om en kommer opp) får en vite klokken 09.00. Da har en to dager på å forberede seg til eksamen som er den 17. Om du da velger å bruke mandag kveld på å dra på AC/DC får være opp til deg selv. Du får bare lest litt mindre frem til onsdagen. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hmm, vi har fått vite på YNVS (Ytre-Namdal Videregående Skole) at hvem som kommer opp blir publisert nå om torsdag. @BooBass: Nei, er ikke skikkelig chill når en bor i Nord-Trøndelag. Endret 7. juni 2009 av Kiimmeen Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hmm, mest sannsynlig litt korttenkt av meg, for muntlige eksamener eksamineres lokalt, så da er det sikkert litt opp til hver enkelt skole å bestemme når de muntlige eksamene holdes. Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg går i VG2, og jeg får vite muntlig eksamen torsdag 11 juni.. så er muntlig eksamen den 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå