Gå til innhold

2 "like" komandoer oppfører seg ulikt

Anbefalte innlegg

Jeg spiller AOC, har derfor laget et script, som skal vise hvilke brukere en person har. Men jeg sliter litt med å få det til å virke som det skal. De brukerene som er lvl 80 skal ha underline.

F.eks:

brukernavn - alts, alts, alts

Men på noen av brukerene, kommer det opp som

brukernavn - alts, alts, alts

Jeg skjønner ikke hvorfor, for på noen virker det som det skal, mens på andre ikke.

eksempel:

<font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br>

<font color='#F49AC2'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br>

Den øverste virker som det skal, men den nederste har underline helt til <br>. Det funker fint når jeg åpner det i nettleser, men når jeg åpner det i spillet, kommer problemet

For meg ser de to linjene helt like ut, og skjønner ikke hvorfor de oppfører seg forskjellig.

Hva kan jeg gjøre for å få det til å virke som det skal?

Hele scriptet ser slik ut(jeg skriver /alts.txt i guild chat, så kommer en link til alt list):

<a href="text://<font color='white'><font face='Hyborianlarge'><center>-Vendetta-</font></center><br><center><u>Alt List</u></center><br><center><font color='yellow'>The characters with underline, is lvl 80</font></center><br><font color='#ED1C24'>Assassin</font><br><font color='#F7941D'>Barbarian</font><br><font color='#00A651'>Bear Shaman</font><br><font color='#00AEEF'>Conqueror</font><br><font color='#0054A6'>Dark Templar</font><br><font color='#662D91'>Demonologist</font><br><font color='#EC008c'>Guardian</font><br><font color='#7B2E00'>Herald of xotli</font><br><font color='#ACD372'>Necromancer</font><br><font color='#F49ac2'>Priest of mitra</font><br><font color='#FFFFFF'>Ranger</font><br><font color='#C69C6E'>Tempest of set</font><br><font color='yellow'>Unknown</font><br>-<br>-<br><font color='#FFFFFF'><u>Acid</u></font> - <u>Lowrider</u>, Backstabber<br><font color='yellow'>Aeggir</font> - <u>Aeggirsson</u>, Deaman, Droknar, Varleth<br><font color='#0054A6'><u>Aeros</u></font> - Aerosx, Aerosdevil<br><font color='yellow'>Althalos</font> - <u>Alexaria</u>, <u>Mukesh</u>, <u>Ludovic</u><font color='#0054A6'><u>Bakani</u></font> - Mitzurugo, Livinthe, Irek<br><br><font color='#F7941D'><u>Benzybarb</u></font> - Benzy, Benzynecro, Chimbonda<br><font color='#C69C6E'><u>Bonechewer</u></font> - Brokenbone, Bonecrusherr<br><font color='#F7941D'><u>Catachan</u></font> - Artemi, Tikume, Tikumia, Tikumix, Quedrick<br><font color='#F49ac2'><u>Cheiron</u></font> - Cleiron, <u>Ironburn</u>, Irontear<br><font color='yellow'>Cherudim</font> - Aryos<br><font color='#0054A6'><u>Chronozone</u></font> - <u>Chronomare</u>, Chronocore, Chronovax, Chronosoul<br><font color='#F7941D'>Dagora</font><br><font color='#EC008c'><u>Deukalion</u></font> - <u>Tahisja</u>, Nightqueen<br><font color='#F7941D'><u>Dogma</u></font> - Tankstar, Okra, Painlord, Nevermiss, Poseido<br><font color='#C69C6E'><u>Evilmoon</u></font> - <u>Moonboy</u>, <u>Moonwells</u>, Pureevilmoon, Moonbank, Moonsdeath, Crazybabe<br><font color='#FFFFFF'><u>Fahrenukran</u></font> - <u>Fahrenguard</u>, Fahrenus, Fahrensin, Fahrenuk<br><font color='yellow'><u>Gatt</u></font> - <u>Gatti</u>, <u>Gatthole</u>, <u>Bexen</u><br><font color='#00A651'><u>Gungr</u></font> - Isphak, Howardmoon<br><font color='#00AEEF'><u>Goodofwars</u></font> - Goodoflife<br><font color='yellow'>Heawns</font> - <u>Hervald</u><br><font color='#00A651'><u>Junso</u></font> - <u>Rihanna</u><br><font color='#7B2E00'><u>Kamikazi</u></font> - Tatuki, Bubarbubar<br><font color='#ED1C24'><u>Kampfisken</u></font> - <u>Hygia</u>, <u>Edmund</u><br><font color='yellow'><u>Kingrichard</u></font> - <u>Poisonarrows</u>, <u>Settokill</u>, Untamedbeast<br><font color='#ED1C24'><u>Kraphong</u></font> - Kraphongish, Krapish, Krapranger<br><font color='#ED1C24'>Mareane</font> - Pashur, Shotah, <u>Aglaranna</u>, Pixii<br><font color='yellow'><u>Mehealer</u></font> - Medemo<br><font color='yellow'><u>Mengkeshi</u></font> - Pentagram, Angelsbane<br><font color='#F7941D'>Naomi</font> - Eriika<br><font color='#EC008c'><u>Nickeh</u></font> - Kohns, <u>Nickaah</u>, <u>Nickeeh</u>, Nickehh, Nickah<br><font color='#00A651'><u>Nokia</u></font> - <u>Nokiia</u>, <u>Looser</u>, Baust, <u>Bauust</u><br><font color='#ED1C24'><u>Ohsleeper</u></font> - Chaotikoath<br><font color='yellow'><u>Picard</u></font> - Skyward, <u>Foxfire</u>, Kahless<br><font color='yellow'>Qualkekh</font> - Naex<br><font color='#00A651'><u>Quickjokk</u></font> - Thagg, Thagus, <u>Jokern</u><br><font color='yellow'>Rainhart</font> - <u>Olenhoro</u>, <u>Snipersam</u>, Teufel, Xalahtul<br><font color='yellow'><u>Sardonyx</u></font> - <u>Chthonyx</u>, Biogenyx, Demonyx<br><font color='#C69C6E'><u>Settokill</u></font> - Untamedbeast<font color='#FFFFFF'><u>Sharpshootor</u></font> - Galactor, Galactas<br><font color='yellow'><u>Silvah</u></font> - Silvatha<br><font color='yellow'><u>Sincage</u></font> - <u>Kansou</u>, Kayali, Ecarlat, Yunchow<><font color='#FFFFFF'><u>Stogy</u></font> - Aesculapious, Shesemu<br><font color='#0054A6'><u>Willd</u></font> - Condemnedone<br><font color='#EC008c'><u>Winlux</u></font> - Bangbabe, Cruzcampo, Liquidenvy, Liquidizer, Winluxi<br><font color='#C69C6E'><u>Xelendar</u></font> - <u>Harvaloc</u><br><font color='#FFFFFF'><u>Zarita</u></font> - Asayria, Shenan, Khema<br><font color='#F7941D'><u>Zeppelin</u></font> - <u>Ghlfrip</u>, <u>Kniviver</u>, Manofwar<br>">Alt List</font></a>

Endret av Krap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig uryddig kode.

Men du har tydeligvis glemt å lukke noen tags da.

Hvilke navn er det dette skjer med?

Edit: Sorry, leste ikke hele posten din. Jeg vet ikke hva problemet er.

Hvilke tags har jeg glemt å lukke? hjelper ikke meg at du sier at det ikke virker, for det vet jeg allerede=) hvis du ser noen tags som ikke er lukket, kan du vise dem til meg da?

Lenke til kommentar

Tror nok den mest effektive hjelpen du kan få er opplysning om at gjennomføringen du postet er håpløst dårlig og at du bør lese en del mer for å få opp ditt generelle kunnskapsnivå om HTML før du ber oss om "gaffateip" og tyggegummi for å hindre kollapsen... :yes:

HTML Dog sine guider bør passe greit:

http://htmldog.com/guides/

Du trenger nok guidene for CSS også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...