Gå til innhold

Høgskolen i Gjøvik - Samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Strykprosenten er størst i matematikk for informatikk. :D

Jeg har IKKE jobbet meg ihjel hverken i første eller andre semester for å si det slik (og har ikke strøket i noe til nå). Jeg har ikke hatt noen deltidsjobb likevel, gidder ikke når jeg har litt penger på bok fra før. Greit med erfaring, men.. meh? :D

Går du andreåret eller, DJ?

Hvordan er fildelingsmentaliteten på Nordbyen forresten?

Endret av Raudridder

Foreleser i matematikk er JÆVLIG kjedelig (men det er grenser for hvor interessant matematikkundervisning får blitt). Strykprosenten lå på ~50% i fjor.

Foreleser i de tre programmeringsemnene det første halvannet året er den desidert kuleste mannen man møter på IMT ved HiG, men likevel faller jævlig mange fra eller stryker (dog var strykprosenten svært lav i fjor @ grprog).

Innføring i Informasjonssikkerhet var helt greit - litt kjedelig og tørt, det samme med IMT2431 (Datacommunication and netsec), men dette har med at foreleserne ikke er norske og har litt varierende engelsk dyktighet.

I IMT1271 (IT SERVICE MANAGEMENT) må du skrive en prosjektrapport ut fra møte med en IT-bedrift. Helt greit fag, veldig ålreit foreleser (også IT-sjef ved HiG) og masse digresjoner i løpet av forelesningene.

Mine inntrykk av ett år ved HiG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...