Gå til innhold

Høgskolen i Gjøvik - Samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rema-flagget fikk dere som en innflytningsgave.

Kunne vi ikke ha fått med tven din/deres også da! :p

Haha, glemte vi å sette igjen en TV altså? ^^

Hvilken TV tenkte du på?

Å så dere hadde flere store tver? tenkte mest på den som stod i stua jeg da :p

Lenke til kommentar
Hehe, den som sto i stua er grom den. Ikke min, men han andre jeg bodde med sin. Hva tenker dere om leiligheten og Gjøvik forresten? Og hva går dere?

Leiligheten er helt grei den, litt slum men ok til den prisen :) 2 av oss begynner på dataingeniør han siste skal gå elektroingeniør, så det blir bra!

Lenke til kommentar
Hehe, den som sto i stua er grom den. Ikke min, men han andre jeg bodde med sin. Hva tenker dere om leiligheten og Gjøvik forresten? Og hva går dere?

ingeniørutdannelse på deg også? :)

Nope, går mediemanagement. :--)

På plass i nye huset i Hunndalen nå. Deilig å være tilbake på Gjøvik. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror det er mange som skal, pleier å være populært det. Jeg og "alle" jeg kjenner skal i allefall. :p

Det låter bra! HiG kunne hvertfall latt oss ha første forelesning litt senere enn 0800, da jeg ofte sier kun 3 øl, men havner fort oppi det trippelte :/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Usikker på hva du tenker på - Terra har sitt servicesenter for nettbank på Gjøvik, og Telenor har en mobil/internettevdelig her.

Ellers er det sikkert et par hundre datainteresserte kvinner og menn på høgskolen.

Tenker egentlig på bedrifter hvor man som student kanskje har mulighet for å få litt deltidsjobb...

Lenke til kommentar
Tenker egentlig på bedrifter hvor man som student kanskje har mulighet for å få litt deltidsjobb...

Telenor er en grei deltidsjobb, de har primært fastelefon/internett support, men skal etterhvert også få mobil support. For å få jobb på telenor må du gå gjennom ett vikarbyrå, tidligere var det iallefall Proffice (usikker på proffice fremdeles har med det å gjøre).

For å jobbe hos Terra bør du vel også gå igjennom ett vikarbyrå (så vidt jeg vet).

Du kan jo alltids også bli studentassistent på HiG, de har vel også noen som jobber for IT-tjenesten. Er du ute etter litt andre jobber, er det x antall muligheter innen salg, som hos Tele Connect eller hos Telenor.

Det er vel disse to som utpeker seg steder studenter jobber. Jeg jobbet tidligere hos telenor (support) ved siden av studiene på HiG, og det er en veldig kurant jobb. Og helt greit betalt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis ikke har jeg alltid vært flink å holde meg selv med selskap! :!:

Etter at pcen min røk like etter fadderuken og var nede en 3-4 uker med tidvis dårlig råd(drakk nå en dag og fikk tiden til å gå med godt porsjonert bom utover dagene, så kan vel ikke klage alt for mye), ingen dvd-spiller og ingen tilgang til musikk fra høytallere (headsettet mitt var grodd fast på hodet til slutt) tror jeg kanskje jeg bør revurdere tidligere utsagn..

Det er forresten forbløffende hvor stor prosentandel av det som går på TV som er totalt uinteressant!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

tenkte jeg skulle bumpe denne ved å spørre om hvor det anbefales å lete etter leilighet for to stk på minst rundt 50kvm? gjerne billig og med tilgang på bra internett.

ser det er en del på zett.no, men har nesten vanskelig for å finne det sant at man får 130kvm for 4800 i måneden, nåt man på finn.no må ut med 8000 for 60kvm. :s

Endret av aarolilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...