MisterIT Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Noen som har en ledig rom eller sofa i gjøvik?, trenger et sted å bo fra 19 august til 1.september. Betaler selvsagt for meg og skal jaggumed spandere noen pils på deg! Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 ahh, herlig med 13 dagers ferie før ordinær skolestart Fadderuka kommer til å bli sykt, gleder meg ! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Mange her som skal skaffe seg billett til delillos ? Tenker å prøve selv hvertfall. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Mange her som skal skaffe seg billett til delillos ? Tenker å prøve selv hvertfall. Da er jeg isåfall avhengig av å få studielånet for denne mnd først, har kun penger til husleie neste mnd Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Den er litt kjip. Men tanken min er at man må nesten bli med på litt av det som skjer i fadder uka for å bli kjent med noen folk. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen som har peiling ang. treningsrommet på skolen? er det oppe atm? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er det treningsrom på skolen? Er det brukbart ? Lenke til kommentar
IQM Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som har peiling ang. treningsrommet på skolen? er det oppe atm? Treningsrommet er åpent døgnet rundt, og er i kjelleren i A bygget. Rommet er helt greit, og du har det du trenger der. Koster vel 500 kr i semesteret (året?) å trene der, kanskje noen andre bekrefte dette. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Den er litt kjip. Men tanken min er at man må nesten bli med på litt av det som skjer i fadder uka for å bli kjent med noen folk. Jeg går glipp av nesten hele fadderuken pga. tur til Tsjekkia & festival :/ Men verdt det Hva vet du om festival for 600 kroner med 3*svømmebasseng på campingen og fri adgang backstage +++!?!? =D Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Treningsrommet på skolen er vel ca 60-70 kvm stort, med benkpress, manualer, løpemaskiner, sykler etc. Egentlig alt man trenger, standaren er dog litt laber, men bruktbart. Koster 400,- per semester. Fikk penger fra lånekassa nå =D da blir det vel delillos konsert, eller så sparer jeg til rafting til sjoa. Endret 7. august 2009 av Tobias. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Den er litt kjip. Men tanken min er at man må nesten bli med på litt av det som skjer i fadder uka for å bli kjent med noen folk. Jeg går glipp av nesten hele fadderuken pga. tur til Tsjekkia & festival :/ Men verdt det Hva vet du om festival for 600 kroner med 3*svømmebasseng på campingen og fri adgang backstage +++!?!? =D Høres ikke ille ut det nei. Mener mer det at fadder uka er vel til for at folk skal bli kjent med hverandre. Men tviler ikke på at det blir flere muligheter Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg vet Tenker at etter noen uker så går det nok fint Hvis ikke har jeg alltid vært flink å holde meg selv med selskap! :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Velkommen til Gjøvik, folkens! Begynner selv på andreåret i mediemanagement i år, og blir å se som rødfadder. Det blir stas. Tør jeg spørre hvor i sentrum du bor, Tobias? Ut i fra hva du sier høres det ut som om du bor veldig nær "min" gamle leilighet. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Velkommen til Gjøvik, folkens! Begynner selv på andreåret i mediemanagement i år, og blir å se som rødfadder. Det blir stas. Tør jeg spørre hvor i sentrum du bor, Tobias? Ut i fra hva du sier høres det ut som om du bor veldig nær "min" gamle leilighet. Bor i Trondhjemsvegen, rett over essoen og Kikkis er rett over gata altså ca 100 meter fra chaplin, kjellern og peppes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Trondhjemsvegen 11, tredje etasje? Velkommen til min gamle leilighet. Hahaha ^^ Rema-flagget fikk dere som en innflytningsgave. Endret 7. august 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Trondhjemsvegen 11, tredje etasje? Velkommen til min gamle leilighet. Hahaha ^^ Rema-flagget fikk dere som en innflytningsgave. Hahah, hei ja. Rema flagget henger fortsatt i vinduet Lenke til kommentar
Octs Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Heisann Mitt navn er Alexander, jeg blir ny på HIG i år. Flyttet nettopp opp i toppen på byggeplassen (nordbyen blokka under sopp). Skal starte på info-sec og gleder med til å komme i gang. Alex Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Heisann Mitt navn er Alexander, jeg blir ny på HIG i år. Flyttet nettopp opp i toppen på byggeplassen (nordbyen blokka under sopp). Skal starte på info-sec og gleder med til å komme i gang. Alex Gratulerer med plass! Har du lest om fadderuka? isåfall kommer det til å bli helt sinnsjukt rått, legger ved en link. http://fadder.hig.no/ Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Rema-flagget fikk dere som en innflytningsgave. Kunne vi ikke ha fått med tven din/deres også da! Lenke til kommentar
Octs Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tusen takk Tobias. Ja, har lest om opplegget, takk for link uansett:) Det er ganske utrolig hvor mye tid de har brukt på nettopp dette. Gleder meg veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå