Tobias. Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Den nest siste gadd jeg ikke prøve på en gang. Satt å så på den litt, men glemte den helt Hva fikk du til svar på oppgave 10, den med bøkene? Lenke til kommentar
almond Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ingen aning hvordan det gikk, håper jeg vipper opp til ståkarakter. 91 bøker forresten. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 fette da, blir det riktig regnet ut? lagde meg en f(x) funksjon, og havnet på 89 bøker.. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hm, laget meg bare en likning og la til 1 på svaret jeg fikk, jeg Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 58%. Gratulerer ! Må vente helt til Mandag jeg, har en rar magefølese på den prøven.. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Huff, fikk ikkje hybel før 1.september. Steike gjøre eg no? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Spørs hvor langt unna du bor. Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ca 2 timer og 30 min unna. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Har bare ett spørsmål. er i dag lærling innenfor serviceelektroniker faget (data). har gk elektro, vk1 elektro og ikt-driftsfag som utdanning. visst jeg vil studere drift av nettverk og datasystemer ved HiG, er det mye skole jeg må ta? planen er å få fagbrev, men dette er ikke før til neste sommer. har jeg evt. noen sjans til å kunne studere dette neste år da, eller må jeg vente enda ett år? da føler jeg liksom at jeg begynner å bli "gammel" før jeg evt. kommer ut i jobb igjen Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Tjohei Marv. Etter at du har fått fagbrevet så kan du ta almennfaglig for dem med fagbrev (4påa). Hig tilbyr sommerkurs på matte og fysikk tror jeg slik at dem sleppe du å ta som privatist. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Tjohei Marv. Etter at du har fått fagbrevet så kan du ta almennfaglig for dem med fagbrev (4påa). Hig tilbyr sommerkurs på matte og fysikk tror jeg slik at dem sleppe du å ta som privatist. Eventuelt bare ta forkurs til ingeniør utdanning, her er det realfag + samfunnsfag, historie, norsk og engelsk Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva ble snittet? Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Vi får igjen prøven klokken 12, ferdig med fysikken for idag. Gir resultat senere Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Gjennomsnittet på ingeniør prøvene lå på 42% mener jeg å huske. Fikk selv 35.7 % riktig, med andre ord akkurat bestått Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer til dere som har bestått forkursene. Er det noen her som bor på sørbyen studenthjem? Lurer litt på om vannet der er greit vann i springen der. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Gratulerer til dere som har bestått forkursene. Er det noen her som bor på sørbyen studenthjem? Lurer litt på om vannet der er greit vann i springen der. Takk for det! Er litt usikker, men jeg bor midt i byen, dog i en privat leid leilighet, her går det fint ann å drikke vannet fra springen. Selv om det går mest i cola og saft Lenke til kommentar
almond Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 bodd i soerbyen, vannet ble aldri kaldt. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vannet er fullt drikkbart. Vet ikke hvor kaldt vann han over meg vil ha, men det ble da kaldt nok for meg den gangen jeg bodde der. I hvert fall hvis man er sen til å dusje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå