Gå til innhold

Høgskolen i Gjøvik - Samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som er kjent med bredbåndtilbydere i område som har et bra rykte? :-)

IKKE bruk telenor, vi har Turbo ADSL som skala gi 16 mbit, vi får maks 9. Eidsiva skal visst ha et tilbud til studenter i oppland. "Så mange mbit som linjen din greier for 299,- i mnd" Men så var det hvor mye linja greier da, finnes ingen kalkulator for det på nettsidene, så er nok lurt å ta kontakt med de :)

Lenke til kommentar

Det ryktes at den beste ISP-en i byen er IT-tjenesten ved Høgskolen i Gjøvik. For å få dem som nettleverandør må du nok bo i SOPP-hybel ;)

Velkommen til HiG, folkens. Hvis noen av dere er IRC-mennesker så finnes det en kanal eller to for studenter, tidligere studenter og pårørende: #kopweb og #hig på EFNet.

(Jeg jobber på IT-tjenesten)

Lenke til kommentar

Hoy, impulssøkte på bachelor i spillprogrammering og kom inn 19. august, lurer på om jeg skal flytte ned nå.. Blir det håpløst å finne hybel/leilighet? Hvordan er det å bo der nede? Vet dere om det er umulig å få til en ordning med at jeg er bortreist de første 2-3 skoledagene, eller MÅ jeg være første skoledag?

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Jeg så det tilbudet fra Eidsiva bredbånd, og jeg tror jeg slår til på det :9

Bakkem:

Det sto at du måtte møte opp på første skoledag, ellers risikerte du å miste plassen. Det finnes mange som annonserer både hybler og leiligheter på finn

Endret av Dueland
Lenke til kommentar

Det er sånn 30 plasser på HiG Spillprogammering på restetorget da, så egentlig burde det ikke være noe problem.

Sørbyen studenthjem er nesten helt tomt nå men antar at det meste er reservert så vet ikke hvordan det er med plass.

Lenke til kommentar
Bakkem: Du trenger ikke å møte første dagen, så lenge du sier ifra. Foreslår at du ringer studenttorget på tlf: 61135400. Gratulerer med plass :)

Takk og takk :) Da er det bare bosted igjen!

(om noen leier ut eller kjenner noen som leier ut rom/hybel/leilighet på maks 4k til rolig ikke-røykende gutt så ikke nøl med å sende pm!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...