Tobias. Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Da var jeg framme i den nye leiligheten Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Da var første dag på TRES/Y-VEI fullført, var det mange brukere fra diskusjon.no som var der ? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) wub Endret 26. juli 2009 av Gyr0 Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Faktorisering \o/ Kanskje det største dritt temaet jeg har vært borti ! Men har nå kommet meg gjennom hele kapitell 2, så er fornøyd med dagens innsats. Nå gjelder det bare å regne seg gjennom alle 3 til prøve på fredag '-_- Lenke til kommentar
Haugn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Faktorisering \o/ Kanskje det største dritt temaet jeg har vært borti ! Men har nå kommet meg gjennom hele kapitell 2, så er fornøyd med dagens innsats. Nå gjelder det bare å regne seg gjennom alle 3 til prøve på fredag '-_- It get's worse! Prøver å se for meg hvem dere er på kurset Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Liker ikke røtter, men ferdig med kapittel 2. Lenke til kommentar
almond Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) .. Endret 3. april 2011 av Mangler Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 serr, tiltak å gjøre noe men ja må stå på for at IT gutta vinner prøven! Seff skal Informatikk, bygg og dataingeniør vinne ! Faktorisering \o/ Kanskje det største dritt temaet jeg har vært borti ! Men har nå kommet meg gjennom hele kapitell 2, så er fornøyd med dagens innsats. Nå gjelder det bare å regne seg gjennom alle 3 til prøve på fredag '-_- It get's worse! Prøver å se for meg hvem dere er på kurset Gir deg et hint, pleier å gå i skjorter, en nudie bukse og Rayban briller =D Liker ikke røtter, men ferdig med kapittel 2. Røtter var faktisk ikke så veldig vansklig når man leser seg litt inn i det. I timen idag satt jeg som et spørsmålstegn, men da jeg kom hjem leste jeg litt i boka, og etter ca 2 timer skjønte jeg nesten alt ! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Joa. Ble litt overveldet av ørten regler og et hav av tekst - men det sitter fort etter noen oppgaver. Synes det var litt få av de i boka imidlertid, det går dårlig å huske slikt kun ved å lese seg til det for min del. http://www.hig.no/toel/allmennfag/matematikk_tres Prøva fra 2007. Endret 8. juli 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
almond Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) .. Endret 3. april 2011 av Mangler Lenke til kommentar
Haugn Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Gir deg et hint, pleier å gå i skjorter, en nudie bukse og Rayban briller =D eey, jeg er han med piercing i leppa Det vi har hatt fram til nå er ikke så jævli vanskelig, men det er sykt mye jobb. Må nok sitte i helga =( Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Jaja, prøve imorra da. Mange som har forbedret seg godt? Har selv skummet gjennom kapitel 1 og 2.. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Håper rotoppgaver glimrer med sitt fravær. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Og der fikk jeg tilbud om plass på master i medieteknikk Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Og der fikk jeg tilbud om plass på master i medieteknikk Gratulerer! Har du fått deg hybel/leilighet? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 joda, har fått meg hybel på sørbyen. Så da skal det meste være klart for å bo et par år på Gjøvik. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ugh, håper prøva blir overkommelig. Kjedelig å forkaste alle planer om man havner <35%. Gitt 10 oppgaver er det jo bare 4~ riktig som trengs. Lenke til kommentar
Tobias. Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Ugh, håper prøva blir overkommelig. Kjedelig å forkaste alle planer om man havner <35%. Gitt 10 oppgaver er det jo bare 4~ riktig som trengs. 4 riktige oppgaver, og under de 4 oppgavene er det sikket 3 eller 4 deloppgaver som også må være korrekt. Får min del håper jeg at det blir en del potensregning, røtter og grafer og funksjoner. Er så lei av faktorisering, skjønner det men er så himmla kjedelig ! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Faktorisering og røtter er det eneste jeg ikke er heeeeeeeeeeeeeelt med på. Skal sitte i hele morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå