RainbowLady Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Om to uker drar jeg på ferie til USA, og i den forbindelse tenkte jeg å kjøpe meg en ekstern harddisk. Tror ikke det er så veldig mye å spare, men jeg kan nå se etter en når jeg først traver gjennom en eller annen gigantisk elektroshop. Men det jeg lurer på, er om det vil bli noen kompabilitetsproblemer med min PC og den amerikanske harddisken? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 er 110v i USA, så vil ikke funke Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 kan være at det er støtte for både 110 og 230, men er liten sjangs for at det er det. så sant du ikke kjøper deg en harddisk som ikke krever egen strømforsyning da. vet WD har ett par sånne disker, går under navnet passport tror jeg. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Så om jeg har en som er USB-powered skal det gå bra? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Så lenge du passer på at disken du kjøper tåler 220v så går det greit, eventuelt usb powered. edit: la til noe Endret 7. juni 2009 av Mazz_222 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 disken får jo ikke 230v rett inn på disken, men 230v går jo inn på trafoen+at støpselet vil ikke passe. Men usb powered vil funke uten problemer, USB er 5v samme hvor i verden du befinner deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå