Vertical^ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hei! Er ikke helt sikker hvorr dette bør postes hen. Men prøver meg her. Flytt den viss det er feil. Se filmen hos Youtube Kan noen kutte av delen av denne sangen? Vil bare ha fra 41 sekunder og utover. Kan noen fikse dette? Takker for hjelp! Endret 7. juni 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 The URL contained a malformed video ID. Kan sikkert gjøre det for deg . Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=eD7BWG0nFps Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Finner jo lett feilen i linken: http://www.youtube.com/watch?v=eD7BWG0nFps Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har jo ordna den nå. Noen som kan hjelpe meg? Endret 7. juni 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Downloadlinken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Fant en download her viss det har noe og si. trykk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Her er sangen: lug00ber_TG09_Attention_Grabber_v2.mp3 Siden jeg ikke fikk installert Sound Forge, brukte jeg Audacity som ikke har noen mulighet til å velge bitrate på mp3-fila, derfor er den kun på 128 kbps (den var på 173 orginalt). Sikkert noen andre som har et bedre program som kan fikse det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Herlig! Godt nok for meg . Hvordan gjør du dette? Har en sang til jeg også vil gjøre dette på Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Herlig! Godt nok for meg . Hvordan gjør du dette? Har en sang til jeg også vil gjøre dette på Brukte selv Audacity, men foretrekker Sound Forge da det har mange flere muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå