PaalAndre123 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ser ut som jeg kan ha røket strømforsyningen til min WD Eksterne HD, noen som vet om noe sted de selger strømforsyninger til slikt? mvh Pål Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei det vet jeg sannelig ikke, men man får kjøpt gode AC/DC adaptre på mesteparten av de lokale elektronikksjapper. med disse kan man skifte både hvilken plugg de skal ha og spenning de skal gi ut, så de er ganske universal=) Du kan eventuelt ta ut harddisken og sette den inn i datamaskinen din Lenke til kommentar
PaalAndre123 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 ah, takk skal du ha joda, sette den i maskina er en mulighet, men da er jeg jo tilbake uten en ekstern hd. får prøve å høre med de på Elkjøp/Expert. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror du at du kunne skrevet ned Ampere, volt og watt som står på strømforsyningen din? Har nemlig en hel haug med adaptere her nemlig også vet jeg ikke hvilken som hører til harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå