Gå til innhold

Partibarometer, og fremtidige ønsker? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Partibarometer, og fremtidige ønsker?

Da vi nærmer oss valget med stormskritt, blir tradisjonen vedrørende partibarometre viktig, barometeret er tenkt en oppgradering. Vi ønsker derfor å kartlegge fremtidige ønsker for disse. Det er selvsagt vanskelig å dekke alle meninger og synspunkter, men vi skal gjøre vårt beste for at alle får slippe til i den grad dette er mulig. I denne sammenheng ønsker jeg å få innspill og råd for fremtidige barometre, som blir viktige framfor stortingsvalget 14. september 2009.

Kom med innspill og de vil fortløpende bli vurdert.

:)

Endret av roberteh
Korreksjon.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ønsker frembragt så langt.

Roberteh: Husk å føy til Nordisk Forsvar ved neste måling.
De går under "Annet".
Det burde vi ikke. Blir for "usynlig".
Det (usynlig) er dere, derfor det blir slik.

Skal man ramse opp alle partiene som finnes i Norge slik at alle kan få den ene stemmen de kanskje kan få her, så ville det blitt for mye styr og uoversiktelig.

De partiene som er verdt å nevne blir nevnt, de andre, går under annet.

Undersøkelser kan ikke endres når de allerede er iverksatt, uten at dette får fatale konsekvenser, skal merke meg synspunktene og oppdatere til neste gang.

Takker for innspill.

Undersøkelser kan ikke endres når de allerede er iverksatt, uten at dette får fatale konsekvenser, skal merke meg synspunktene og oppdatere til neste gang.

Takker for innspill.

Nei, vær så snill, vi trenger ikke en poll overlasset med alle mulige minipartier ingen stemmer på likevel, er nok av dem på pollen allerede :(

Vi får se. Vi vil at de fleste skal slippe til og det hadde vært interessant og ha partier som feks. Norgespatriotene og Nordisk Forsvar på listen.

Vi får som sagt se.

Hva med NKP og AKP da, Robert? :wee:
Gjerne for meg. Men tross alt trenger vi jo ikke en poll overlasset med alle mulige minipartier ingen stemmer på likevel.

;)

Bare tuller, skal se på muligheten.

Andre hjertesaker jeg gjerne ville hatt med (men som kanskje ikke er like relevant for "folk flest") er forsvarspolitikk, internasjonalt samarbeid (både økonomisk, militært og rent politisk), og samfunssikkerhet/beredskap.
Ikke misforstå, jeg har ingenting til overs for NKP og AKP. Synes bare det var artig at du nevnte akkurat NP og NF ;) For min del holder det lenge med de partiene som sitter på Stortinget + Demokratene, Kystpartiet og Rødt (som meg bevisst har noen stemmer rundt om kring i landet)

Edit: Justis, forsvar og jordbruk hadde kanskje vært greit å få med under hjertesaker neste gang.

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke alle mulige slags småpartier, men om en bruker fremmer et ønske om å få et parti på listen, bør han få det. Hvis ingen fremmer det ønsket, så er ikke partiet på listen. Er et parti uten stemmer to "perioder" på rad (to suksessive tråder), kan det fjernes fra listen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er bestemt at Norgespatriotene og Nordisk Forsvar vil være blant de partier det er mulig å stemme på fra neste partibarometer. Videre skal vi vurdere og det blir månedlige barometre fra august. "Hjertesak seksjonen" blir også oppdatert, da noen etterlyste dette.

Forsett å komme med innspill!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...