dahle90 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Så denne filmen om trafikkulykker på et annet forum akkurat, bør ses. Moderatornotis! OBS! Sterke scener! http://www.youtube.com/watch?v=UJ380lXYY9A Kommenter gjerne etter dere har sett. Endret 8. juni 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fikk frysninger av å se på den! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fikk frysninger av å se på den! Det er jo ikke noe rart, filmen baserer jo seg på at alle som blir skadd i trafikken dør eller blir kraftig mutilert. Ekstremfilm på høyt nivå. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Den var knallbra, ekstremt sterk, fikk en ekkel følelse i maven som jeg veldig sjelden får. Iallefall den med paret på muren, den burde vært sendt på norsk tv spør du meg. Lenke til kommentar
Oki097 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 oj, den var sterk.. postet den på facebooken min.. får håpe alle råkjørerne hjemmefra får den med seg Lenke til kommentar
dahle90 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Får oss til å tenke litt når man er ute og kjører:) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Når de viste klippet med paret og veggen så startet jeg bare å le, men en god samling klipp. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Se også denne. Sjåføren var visstnok beruset. Her er nyhetsartikkelen (på russisk) som også inneholder bilder av de forbrente likene (nederst på siden). Oh, det er litt grusomt å se på, så ikke klikk om du vet at nattesøvnen din blir ødelagt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hmm, filmen var litt ekkel. Til ettertanke. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Se også denne.Sjåføren var visstnok beruset. Her er nyhetsartikkelen (på russisk) som også inneholder bilder av de forbrente likene (nederst på siden). Oh, det er litt grusomt å se på, så ikke klikk om du vet at nattesøvnen din blir ødelagt. Fy faen.. Er det i det hele tatt lov å legge slikt ut på youtube? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Off..den var sterk :/ Jeg fikk noen tanker ihvertfall. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har sett den første før, å første gang var den sterk... Den siste virkelige fra Russland hadde jeg ikke sett, den var sterkere... Skanner om å være handlingslammet... Utrolig at han kom seg ut, men skinn på kroppen... Skal man kjøre tulling så gjør det på bane... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hadde sett fler av klippa i den første filmen tidligere, og spessiellt klippet med det paret og veggen, gjør uten tvil inntrykk. Etter den andre filmen sitter jeg igjen med en følelse av avsky, hva skal man egentlig føle etter å ha sett noe så sterkt? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Se også denne.Sjåføren var visstnok beruset. Her er nyhetsartikkelen (på russisk) som også inneholder bilder av de forbrente likene (nederst på siden). Oh, det er litt grusomt å se på, så ikke klikk om du vet at nattesøvnen din blir ødelagt. den var kun grusom Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Se også denne.Sjåføren var visstnok beruset. Her er nyhetsartikkelen (på russisk) som også inneholder bilder av de forbrente likene (nederst på siden). Oh, det er litt grusomt å se på, så ikke klikk om du vet at nattesøvnen din blir ødelagt. faen, ble heftig provosert av denne videoen. karen sitter ved en dør som har et åpent vindu. han har besvimt. ingen prøver å hente han ut, og han brenner ihjel. pokker heller :s Endret 8. juni 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Der er noe statens vegvesen og UP burde ta tak i! Kjente med en gang en ekkel følelse og kommer garantert til å huske dette neste gang jeg setter meg i bilen. Det nye kampanjen til Vegnesenet derimot... Den på 2:59 gikk vel på tv i Norge før? Endret 8. juni 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Den fyrste videoen her synest eg har litt uklart budskap. "Pay attention, or pay the price" høyrest for meg ut som at det er opp til fotgjengerane å følge med. Skulle fokusert mykje meir på at det er bilfører som har ansvaret og får konsekvensen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når de viste klippet med paret og veggen så startet jeg bare å le, men en god samling klipp. jeg syntes dette var en bra tankevekker, helt til jeg så den med paret og veggen, den ble bare for tåpelig for meg og gjorde hele filmen useriøs. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det er slike filmer som bør bli vist på norsk tv. Den vegvesenet har ute nå er latterlig! Nordmenn har alt for lite respekt for fartsgrenser så slikt burde man vise! Endret 8. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 faen, ble heftig provosert av denne videoen. karen sitter ved en dør som har et åpent vindu. han har besvimt. ingen prøver å hente han ut, og han brenner ihjel. pokker heller :s jeg kan med sikkerhet si at jeg ville aldri gått i nærheten av en bil som brant slik som bilen på det klippet gjorde. ville ringt brannvesent og ambulanse umidelbart, men ikke bevegt meg i nærheten av den. av den enkle grunn at det er livsfarlig og jeg ikke har utstyr eller opplæring til håndtere den situasjonen ordentlig. døren som han satt ved hadde mest sannsynlig kilt seg fast og du ville hatt et strev med å få den opp, i tillegg til varmen fra brannen og varmen i hele bilen som vil gitt deg et sterkt ubehag generelt og muligens du ville brent deg når du var nær bilen. Så har du jo selvfølgelig det faktum som skjer ca halvis i filmen, en liten eksplosjon(vis jeg så riktig) som mest sannynlig stammer fra bensintanken. skulle de gjort noe så måtte det vært å fått tak i pulverapparater for å slukke brannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå