FrozenFish Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har en rundt 2 år gammel Samsung 50" plasma TV. I dag merket jeg en summelyd som kom fra den ene siden av TV'n. Det er en slik "statisk" lyd og den er ganske høy. Så pass høy at den høres når vi spiller av film. Lyden kommer kun når jeg spiller av filmer fra PC'en, som overføres via VGA kabel. Vel... det er litt lyd når kabeltv står på, men det er bare sporadisk. Virker som om lyden forandrer seg etter bildet. Mørkt bilde=mindre lyd. Noen idé hvorfor? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er ganske normalt på plasmaskjermer. er transformatoren som bråker. min panasonic gjør det samme. ikke send på repp. ekke vits i. min kom tilbake fra repp med beskjed om at det er normalt:P jo mer lys jo mer bråk, når jeg kobler på pc på min px81 så bråker den enda mer. prøv å press på sidene på tven og se om den holder kjeft. fungerer for meg. ofte vibrerer metallet mot hverandre siden det kommer vibrasjoner fra transformatoren. eventuelt sett no papir mellom kantene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå