Carlgutt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jaja jeg vet, Men når man er så dum så fortjener man det kanskje litt? Litt langt å lese men det er verdt det tror jeg. Christian sier: hei Carl sier: hei Christian sier: joiner du en løpe tur etterpå Christian sier: joggetur? Carl sier: nei Christian sier: why? Carl sier: fordi Carl sier: jeg har kreft Christian sier: det har du ikke og om man har det, kan man løpe Carl sier: jo jeg har det Christian sier: er du seriøs mann? Carl sier: ja Christian sier: når tid fant du ut av det? Carl sier: fått det i høyre lunge Carl sier: god stund siden egentlig 1 månde elns Christian sier: hva må du gjøre da? Carl sier: det har ikke spredd seg onkelig liksom Christian sier: slutte med røyk? Carl sier: ja det må jeg jo Christian sier: noe mer? Carl sier: og så går jeg på sånn program dritt Christian sier: okei Carl sier: må kanskje begynte med sånn celosie gifting vis det blir verre Carl sier: men det går iskker greit Christian sier: det var dumt da Christian sier: da blir du jo skalla..blir du ikke? Carl sier: jo :/ Christian sier: kjipt Christian sier: får be om at det går bra da Carl sier: ja Christian sier: vet du noe om hvor ille det er? Christian bruker en versjon av Messenger som ikke støtter stemmeklipp. Christian sier: kan ikke bruke vanlig msn på skoledataen Christian sier: men går det greit nå da? Christian sier: kan du merke noe til det? Carl sier: det gjør litt vondt Christian sier: da kan jeg skjønne.. Christian sier: du skremte meg virkelig nå Christian ble lagt til i denne samtalen. Håndskrift støttes ikke lenger, for ikke alle deltakerne kan vise håndskrevne meldinger. Håndskrevne meldinger blir sendt som tekst. En kompis som vet at jeg tuller joiner samtlaen Carl sier: Edwin Edwin.. sier: oh hai Christian sier: heia alle sammen Edwin.. sier: sup? Carl sier: jeg har nettopp sakt det til christian så jeg tenkte jeg kunne si det til deg også da.. Edwin.. sier: hva da? Carl sier: ok Christian sier: Christian sier: så ille Carl sier: jeg har fått kreft, i høyre lunge.. Carl sier: det er ikke så ille da Edwin.. sier: er det .. no serr? Carl sier: det kommer til gå bra sikkert Edwin.. sier: what? Carl sier: ja faktisk.. Christian sier: er det bare oss to du har sagt det til av venner? Edwin.. sier: ja du kødder ikke nå? Christian sier: han kødder ikke.. Carl sier: ja jeg tør ikke å si det til noen flere, siden jeg kjenner dere to best.. Carl sier: dere må ikke si det til noen andre please Christian sier: okei Edwin.. sier: nei nei er du gal Christian sier: skal ikke si det til noen andre Carl sier: takk Edwin.. sier: men er det farlig? liksom Edwin.. sier: du får medisiner for det og sånn? Carl sier: tror det skal gå greit en stund for nå i vertfall jeg har begynt på ett sånn program og så må jeg kanskje begynne med sånn selv giftning vis det blir verre Christian sier: ok Carl sier: skulle aldri tatt den første røyken Christian sier: du skulle ikke det, men gjort er gjort Edwin.. sier: vi er her for deg ihvertfall visst du trenger støtte asså Christian sier: det er vi Carl sier: takk gutter dere er virkelig gode venner, vet ikke hva jeg hadde gjort uten dere liksom Edwin.. sier: =) herregud det skulle bare mangle Carl sier: jaja Edwin.. sier: menne.. når vi først snakker om sånnt.. Edwin.. sier: har hatt det en god stund da Carl sier: hva da? Edwin.. sier: det er ikke helt sikkert enda.. men legen snakket om at jeg kanskje hadde kreft jeg og :/ Edwin.. sier: fra røykina til pappa Edwin.. sier: det var derfor han slutta Carl sier: kødder du eller? Carl sier: det er ikke morsomt liksom.. Edwin.. sier: nei.. men jeg må ta noen fler tester Edwin.. sier: jeg mener det.. prøver ikke være slem Carl sier: det her er ikke noe man kødder meg da liksom.. Carl sier: med* Edwin.. sier: dem har bare røntgen min venstre side Edwin.. sier: jeg kødder aldri med kreft Edwin.. sier: Christian? Carl sier: vet ikke helt Carl sier: har du begynt å få sånn svak hoste da? det fikk jeg først Carl sier: trodde bare jeg var forkjøla elns Edwin.. sier: ja.. du vet den kikhosten? Edwin.. sier: det var da vi begynnte å få mistanke Edwin.. sier: må stikke å spise lit Christian sier: er her Carl sier: Edwin? Carl sier: faen Christian sier: fikk skikkelig dårlig følelse inni meg nå Carl sier: tror du han kødda om det eller? Christian sier: tror edwin kødder med det Christian sier: man kan jo ikke få det når man ikke røyker selv Christian sier: eller man kan få det uten å ha røyket i det hele tatt, men tror ikke på han Carl sier: de spurte meg først når jeg skulle testes om jeg var passive røyker eller om jeg røyket selv.. Christian sier: og er det noe du vil snakke om så bare kom til oss som sagt Carl sier: så jeg vet ikke Christian sier: ok Christian sier: vi er jo her for deg om det er noe Carl sier: takk det var snillt Carl sier: skal spør Edwin når han kommer tilbake om hvordan undersøkelse han måtte gjennom så finner jeg ut som han lyver eller ikke Christian sier:ok Update kommer kanskje.. Først bare la meg si at jeg beklager om dette skapte noen sterke reaksjoner hos noen og ikke ble tatt opp som humor, at noen ikke synes dette er morsomt forstår jeg godt. Bare la meg gjøre det klart at alt er kult mellom meg og "Christian" og vi er venner i dette øyeblikk jeg hadde sikret meg med han at det var ok med det før jeg postet dette. Jeg forstår at dette kanskje var litt for intern humor og det var det jeg fryktet når jeg postet det men jeg postet det likevel noe jeg tydeligvis ikke skulle ha gjort. Noen hadde vist et virkelig et stort behov for å gjøre det tydelig hvor mye de hatet meg og hvor grusom og barnslig person jeg er og igjen så forstår jeg dette. Så beklager at dette ble tatt ille opp men som sakt alt er greit mellom meg og Christian, vis noen har noen flere person angrep de gjerne vil komme med så kan dere sende meg en PM. Carl. Endret 7. juni 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Den var litt morsom..? Endret 7. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Så du kødder med at du har kreft? På hvilken måte er det humor? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Trakk ikke på smilebåndet en gang, hvorfor er Christian dum? Hva om du faktisk hadde hatt kreft, du hadde formulert deg på nesten lik måte, og om han da ikke hadde trodd på deg, hva hadde du tenkt da? Som sagt i samtalen, man kødder ikke med kreft. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Dette finnes ikke morsomt engang. Helt tragisk gjort av deg! Endret 7. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva gjør denne i humor? Snakk om misbruk av tillit. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg slutter meg til paraden her. Det er i beste fall veldig dårlig humor. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Herregud så flaut av trådstarter, jeg måtte inn på profilen for å bekrefte min mistanke om "1992 humor".. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Herregud så flaut av trådstarter, jeg måtte inn på profilen for å bekrefte min mistanke om "1992 humor".. 1992-humor? Jeg er også født i 1992, men synes ikke dette er morsomt på noen måte. Snakk om generalisering.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er ikke 1992 humor. Må være en ytterst barnslig 92 modell. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det kommer an på individet. Selv kunne jeg aldri funnet på dette da jeg var 17, men jeg vet om enkelte av mine jevnaldrede som kunne gjort dette da. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vi har er å gjøre med en av 2.. http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll Eller bare en person med utrolig dårlig humor og veldig liten empati. Nesten på grensen til psykopatiske trekk. Det er særs viktig for denne personen å få oppmerksomhet, så ikke gi ham mer enn nødvendig.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Denne tråden har dessverre utartet på siden av hva trådstarter ønsket. Humor er så mangt og særs individuelt, man kan ikke tvinge noen til å like noe de ikke liker, men man kan således ikke like humoren og forsatt respektere trådstarter. Denne tråden har definitivt utviklet seg i feil retning og undertegnede stenger den før den utarter ytterligere, med stygge personangrep og andre usakligheter. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oppdatert åpningsinnlegget med henhold til trådstarter sitt eget ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg