Gjest Slettet+12341 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hei! jeg har en bærbar Fujitsu Siemens Esprimo Mobile v5535. For 3 dager siden så sluttet lyden å fungere, men den funker når jeg bruker øretelefoner. Hva er gale med høytalerene mine? Og hvordan kan jeg fikse det? Jeg har nå lest alle innleggene dere har her inne ang. mangel av lyd på pc. Ingen har hjulpet meg det grann. Jeg har gått innpå kontrolpanel ørten ganger nå, og jeg har ingen gule spørsmålstegn bak lyd-innstillinger og slikt. Jeg har sjekket at ingenting er på mute. Så om noen har noen tips til meg hadde jeg vært takknemmelig. På forhånd takk for hjelpen. Endret 7. juni 2009 av Slettet+12341 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå