Gå til innhold

Oppgitt! Flere med samme uflaks?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så uuuuutrolig lei! idag kjææsja xbox'en min for fjerde gang. de to første gangene var det driven som laget sirkelriper i diskene, så den tredje gangen var det Red Ring, og nå har jeg også fått Red Ring. jeg håper for deres skyld at dere ikke har hatt samme uflaks, men jeg er fortsatt nyskjerrig på om det er noen der ute som er like oppgitt som meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

huff, vet ikke jeg. har ikke funka med "reperasjon" de tre andre gangene. lurer på om jeg skal kjøpe ny. få en helt ny en hvor denne feilen er fikset.

men da får jeg jo med en haug med ting jeg ikke trenger. harddisk har jeg, og alle kablene jeg trenger.

vet du om en annen måte enn reperasjon hvor jeg kan få bare elve boxen?

jeg har ikke ringt support enda, men jeg skal det i morgen. de har ikke åpent i helgene.

Og det med "pusting". den har ca 4 cm med rom over seg før bånn av neste hylle, så kan ikke se for meg at det er problemet.

Endret av SimenF117
Lenke til kommentar

vel, koster 1000 kr for en ny en på gamestop. Og da flytter du bare over harddisken fra den gamle. Så kan du sende inn den gamle til rep.

Har også hørt at du får ny xbox når du får 3dje gang 3rrod. spør xboxsupport gutten her på forumet om det.

og 4cm skulle i teorien være nok , men fakta er at den burde stått helt åpent. De nye har ikke samme problemet. (hvis man ikke pakker den inn da)

Lenke til kommentar
Og det med "pusting". den har ca 4 cm med rom over seg før bånn av neste hylle, så kan ikke se for meg at det er problemet.

4cm synes jeg var ekstremt lite,maskina blir veldig varm så jeg har 15cm på alle sidene.

Spesielt om sommeren er xbox utsatt da det ofte er veldig varmt i rommet fra før av

Lenke til kommentar

4cm synes jeg var ekstremt lite,maskina blir veldig varm så jeg har 15cm på alle sidene.

Spesielt om sommeren er xbox utsatt da det ofte er veldig varmt i rommet fra før av

kan det påvirke maskinvaren, og forårsake RROD?

Lenke til kommentar

Jøss, du må virkelig være uheldig.

Jeg kjører fremdeles på lanseringskonsollen min (kjøpt den første uka Xbox 360 var tilgjengelig i Norge) uten et eneste problem :)

Den står forøvrig fritt og luftig og er ikke plassert i et trangt TV-bord eller skap - regner med at det er noe av grunnen. Dette står vel også rimelig tydelig i instruksjonboka synes jeg å huske.

Har din 4 cm klaring og hylla den står i er 'tett' (dvs. bare åpning foran og ikke bak eller på sidene) skjønner jeg godt at du tar livet av den. Bare kjenn på varmen 360'en pusher ut når den har stått på en stund i et krevende spill. Er det en 'tett' hylle (hvor varmluften må passere 360'en på tur ut av hylla) vil jo veldig mye av denne varme luften bli resirkulert når 360'en skal trekke inn 'kald' luft så temperaturen inni maskinen sakte men sikkert blir høyere og høyere og høyere.

Endret av TubXtra
Lenke til kommentar

det jeg har glemt å si, om dere ikke har skjønt det (som jeg såklart ikke forventer at dere skal ha gjort) er at det er bare rett over den at det er fire cm. bak er det minst 15 cm, og foran er det minst en meter + at xboxen stikker litt ut av hylla, så jeg vil tro at luften slipper ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...