Spaz Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Selv skriver jeg med strek, og det har jeg tenkt å fortsette med...Så det er ikke bare eg som skriver med strek? Jeg skriver med strek. Me too Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 "regninger" blir det samme baklengs Lenke til kommentar
mbst Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Strek er viktig på 7-tall for ikke å forveksle med 1. Tilsvarende for Z, det forveksles lett med 2 i motsatt fall. Slikt er det hvertfall lurt å være bevisst på når man regner matte. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det har gådd opp for meg at det ikke nytter å "whine" i cs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har gått i hele mitt liv å trodd at Kent var en mannlig artist. DET er min rareste a-ha opplevelse da jeg for få dager siden oppdaget at de var ett band :oops: hører ikke så mye på de uansett da Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 En av mine største aha-opplevelser var da det gikk opp for meg hvordan Pytagoras og rettviklete trekanter hang sammen, og at dette hadde gyldighet også utenfor klasserommet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 En av mine største aha-opplevelser var da det gikk opp for meg hvordan Pytagoras og rettviklete trekanter hang sammen, og at dette hadde gyldighet også utenfor klasserommet. Forklar Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Min første aha-opplevelse kom når jeg fant ut at mamma og pappa faktisk "ruller i høyet" og at de må ha jort det minst to ganger, i og med at jeg har en bror. :o :o :o :o Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 En av mine største aha-opplevelser var da det gikk opp for meg hvordan Pytagoras og rettviklete trekanter hang sammen, og at dette hadde gyldighet også utenfor klasserommet. Forklar http://www.risenga.gs.ah.no/oppgaver/matte/index.html En av de ferskere aha-opplevelsene: skolen/pensum er ikke et torturredskap, men er til for at man skal/kan lære noe. (Skulle ønske denne hadde kommet litt tidligere. ) Også noen "Hvorfor" jeg håper snart blir til "Aha". -Det er vår plikt å reagere om noen "stikker fram trynet". -Vi sparker folk som ligger nede for telling, bare fordi vi kan. -Vi går rundt og gir inntrykk av at vi har full kontroll. -Folk trenger seg inn døra på T-banen uten først å slippe ut de som skal av. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har gått i hele mitt liv å trodd at Kent var en mannlig artist. DET er min rareste a-ha opplevelse da jeg for få dager siden oppdaget at de var ett band :oops: hører ikke så mye på de uansett da Er han/hun ikke det? Skriver også 7-tallet med strek Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Min første aha-opplevelse kom når jeg fant ut at mamma og pappa faktisk "ruller i høyet" og at de må ha jort det minst to ganger, i og med at jeg har en bror. :o :o :o :o dakkals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå