uranus Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hva var din rareste "Aha" opplevelse? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 at original ikke ble skrevet "orginal".. gikk rundt i 15 år og trodde det tror jeg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Første gang jeg satt på en Amcar, en Camaro med 350 hester og lav giring, det gikk no helt for jævli, og jeg som syntes en Audi A4 1.8 turbo var sprek Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg gledet meg til første skoledag i førsteklasse og da vi startet med fag, så kom det en litn stemme i hodet....aha.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Da eg var i miami trodde eg en bil skulle velte i en sving men så husket eg på at de har jo lowriders der. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Da eg var i miami trodde eg en bil skulle velte i en sving men så husket eg på at de har jo lowriders der. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 min værste aha-opplevelse var da jeg fikk i det "stabile" windows xp, halvveis i installasjonen klikka maskina! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 At "man skal" skrive 7 tallet som som dette her: 7, og ikke som en F motsatt vei vis dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 At "man skal" skrive 7 tallet som som dette her: 7, og ikke som en F motsatt vei vis dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lagde en tegning for at man skal forstå det bedre: Venstre = riktig Høyre = feil Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Lagde en tegning for at man skal forstå det bedre: Venstre = riktig Høyre = feil Begge er riktige! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja her fikk jeg også en aha opplevelse :o . Trodde du mente at du skrev hele tallet baklengs... Selv skriver jeg med strek, og det har jeg tenkt å fortsette med... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Selv skriver jeg med strek, og det har jeg tenkt å fortsette med...Så det er ikke bare eg som skriver med strek? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Seff er begge 7 tallene riktige, men læreren min, og alle i klassen min så at den "gale" versjonen var feil. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Aha.. ---------- Kommer tilbake senere. Lenke til kommentar
guom Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 vel, aha opplevelser. Er det bare meg som får aha opplevelser hele tiden?? Nesten hver dag så skjer det noe som jeg mener har skjedd før, eller at jeg visste at dette kommer til å skje. Kanskje det med at verden er som matrix ikke er så dum. 8) :smile: Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Når jeg fant ut at jeg bare får 2/3 av den lønnen jeg tjener. Jævla kjipt å kun få betalt for 90 kr timen når det står på kontrakten at man får 135. Jeg hater skatt!!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Selv skriver jeg med strek, og det har jeg tenkt å fortsette med...Så det er ikke bare eg som skriver med strek? Jeg skriver med strek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå