TK Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har et Sony Handucam kamera jeg skulle ha koblet til laptopen... Har lagt inn film før, men da på en stasjonær pc med fierwier ingang, no har jeg jo ikke noe fierwier på laptopen.. Har prøvd å koble kamera rett til usb men da får jeg ikke kontakt, kommer jo opp at noe er koblet til.. men det går ikke... Er det håp at dette kan gå eller...?? det er mini usb utgang på kameraet.. Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har et Sony Handucam kamera jeg skulle ha koblet til laptopen...Har lagt inn film før, men da på en stasjonær pc med fierwier ingang, no har jeg jo ikke noe fierwier på laptopen.. Har prøvd å koble kamera rett til usb men da får jeg ikke kontakt, kommer jo opp at noe er koblet til.. men det går ikke... Er det håp at dette kan gå eller...?? det er mini usb utgang på kameraet.. er det en firewire kabel må du ha en firewire inngang Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 kanskje dette hjelper: http://www.avforums.com/forums/peripherals...-converter.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå