captain_obvious Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Interessant nytt for AGP-eiere som ønsker å raskt beefe opp FPS eller avlaste CPU i HTPC'en sin. GIGABYTE is preparing an AGP 4650 AGP is alive Powercolor plans Radeon HD 4670 AGP based graphics card Begynner å bli endel år siden AGP var spådd den sikre død nå :!: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 110 dollar, det er nesten dobbelt så dyrt som PCIe-utgaven. Så man lever tydeligvis ikke billigst om man fortsatt er på AGP, hehe. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Er nok en bevisst strategi der du De lager ikke disse kortene med mindre de vet de tjener penger på de. Rask oppgradering av middelmåldig AGP plattform til å takle visse spill, eller raske dualcore agp systemer til å takle nye spill. Ellers så har jo disse AVC aksellererering som gjør det enkelt å sette AGP boksen til å tjene som HTPC som takler full 1080p HD oppløsning uten å hikke. Prisen blir nok relativt lav uansett - under tusenlappen er ikke å forakte for en quick-fix til en av overnevnte. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Joa, det finnes vel alltids en minoritet som kunne ha behov et slikt. Kasta sjøl AGP på båten etter X1950 Pro, da maskinen det sto i sakte, men sikkert "selvpensjonerte" seg, hehe. HTPC'n brakte jeg ifjor up to date med dual core og PCIe, men mest fordi jeg fant ut av at jeg måtte skru litt en dag, så satt jeg kort tid etter på gulvet med nytt utstyr og skrujernet klart. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå