WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 La meg omformulere:Det hender hjernen min kobler inn. Det skjer når jeg sover. Aha, derfor du snorker.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mhm. Tilkoblingene slites til. De er ikke så mye brukt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Roy hadde ikke sovet hvis det ikke var for at alkoholpumpa trenger å hvile seg litt i ny og ne. Jeg merker jeg er litt nervøs for bildene, men jeg gleder meg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Roy hadde ikke sovet hvis det ikke var for at alkoholpumpa trenger å hvile seg litt i ny og ne. Så...den eneste muligheten folk har til å få et glimt av meg, sånn jeg egentlig er, er å vekke meg midt på natten. På en behagelig måte, så det ikke sparkes liv i pumpen (alkoholpumpen, that is). Endret 9. juni 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Eeeen får værra som en er når'n itte vart som en skuuu Endret 9. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eller noe sånt.. We want pics naaooow Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja MSg! Bla opp godsakene nao! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eeeen får værre som en er når'n itte vart som en skuuu Noe du prøver å fortelle meg? Ja MSg! Bla opp godsakene nao! Kan jeg få sitere deg på det her ved en senere anledning? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det setter jeg pris på, Mikkel. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg vil ha bilder!! Ja MSg! Bla opp godsakene nao! Kan jeg få sitere deg på det her ved en senere anledning? Høhø :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja MSg! Bla opp godsakene nao!Kan jeg få sitere deg på det her ved en senere anledning? Oh, i c what u did ther - Mikkel got burned! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Pfft - må jo gjøre morro av slikt Endret 9. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå