tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ahaaa, i see now. Kjenner jeg gruer/gleder meg til bildene Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det var ihvertfall utrolig mye bra på gjennomtitten jeg hadde søndags formiddag. Håper bare de snart kommer =D Rart ikke ColdIce har kommentert noe i tråden.. nei vent ;D Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hahaha, det hadde jeg glemt! Han har noe å glede seg til, da. What the FUUUCK? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg blir glad når jeg tenker på Mikael. Han er så... liten. Og søt. Sjarmtroll. Endret 9. juni 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Dere er RANDOM! Neida Jeg liker Godgutt1, jeg og Endret 9. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det står "MSG" på telefonen her! DO WANT PICHSUREZ! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Mikael er kanskje den råeste av dere alle; hvertfall den jeg er glaest i - SAY WHAT!? Han er så _random_ awsome - WHAT THE FUCK!? Alltid glad og smiler alltid. Bilder kommer en gang i kveld/natt; stay tuned! (Minn meg på bildene hvis de ikke er ute til kl 22 i kveld; pr sms og mail..) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Btw Mathias, jeg skylder deg fortsatt penger Du får dem neste gang Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Kontonummer kan gis til dem som skylder penger; send sms on dette er ønskelig. Er blant annet to stk samer som fortsatt skylder penger for forrige treff også. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg blir smått uggen av å tenke på den mint-greia. Jeg óg. Ikke min greie. Glad jeg ikke drakk tyrker jeg... det lukta giftig Tyrker er herlig. Hahahah, vi har faktisk noe på alle, selv om noen kanskje ikke er klar over tingene selv. Vakkert. Jeg lever i konstant frykt. Også det med Torger, Roy og meg i sofaen... Helt fantastisk. Jeg elsker det bildet. Bildene blir sjef. Særlig det ene av Roy og Oda... Kontonummer kan gis til dem som skylder penger; send sms on dette er ønskelig. Er blant annet to stk samer som fortsatt skylder penger for forrige treff også. Jeg spanderer at på deg på fredag. Så får du resten cash. Jeg kan være torpedo btw. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg lever i konstant frykt. Husker jeg lo så jævlig godt på sist treff, når vi bare la ut om det du hadde drevet med om natta, og der sitter du: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kjinner'n Roy! ...det samme har egentlig skjedd med meg skremmende mange ganger. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Gravde fram denne fra den forrige forumtreff-tråden: Oda skulle dra på kino: Have fun! Kan umulig være bedre enn webcam-showet Roy ga deg i går tho Webcam? Show? :!: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg lever i konstant frykt. Husker jeg lo så jævlig godt på sist treff, når vi bare la ut om det du hadde drevet med om natta, og der sitter du: Jeg er jo kjent for å være..dum. Kjinner'n Roy! Gravde fram denne fra den forrige forumtreff-tråden: Oda skulle dra på kino: Have fun! Kan umulig være bedre enn webcam-showet Roy ga deg i går tho Webcam? Show? :!: Det hender hjernen min kobler ut. Det skjer i to sammenhenger. Kåtskap; og fyll. Endret 9. juni 2009 av Mimir Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det hender hjernen min kobler ut. Det skjer i to sammenhenger. Kåtskap; og fyll. ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 La meg omformulere: Det hender hjernen min kobler inn. Det skjer når jeg sover. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Også et sitat fra forrige forumtreff: Jeg er kåt. Alltid Nåh, hvilke slutninger kan vi trekke av dette? Edit: Slik ja :!: Endret 9. juni 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå